طارمی بازنده تیم و جام نیست!

طارمی که در جریان بازی در محاصره مدافعان تاندلا قرار گرفته بود، در سه دقیقه نیمه اول و یک لحظه نیمه دوم که فرصت داشت کار خود را انجام داد و ضمن دوری از دو گل، با یک گل چشم نواز به ثمر رساند. تا زمان مرگش حرکت کند پورتو اولین کسی است که به یک جام دیگر دست یافته است.


سرویس خبر شماره: 1836001
09 اوت 1401 در 02:15
3.8K |

0نقطه نظر

بازی و تعظیم او را ببینید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سه سال استثنایی مهدی طارمی در فوتبال پرتغال پایان ناپذیر نیست و دیدارهای تدارکاتی و یک بازی رسمی تدارکاتی نشان می دهد که این مهاجم همچنان تشنه درخشش در فوتبال اروپا است و گمانه زنی ها در مورد علاقه میلان به جذب او. این بازیکن ناشناس در پورتو می درخشد.

ستاره ایرانی پورتو پیش از شروع فصل جدید پرتغال بار دیگر در دیداری رسمی خودی نشان داده است.

مهدی طارمی که در 6 تقابل قبلی پورتو مقابل توندلا آمار بی نظیری داشت و در همه آنها گلزنی کرد و بین این دو هت تریک کرد و در یک بازی دو گل به ثمر رساند، در دیدار سوپرجام مقابل نیز عملکرد فوق العاده ای داشت. او موفق شد و تاثیر خود را روی سه گل تیمش نشان داد.

طارمی که در ابتدای نیمه دوم به جایگاه تخصصی خود بازگشته بود و با دریافت پاس په په در دقیقه 83 بهترین مهاجم پورتو شد، در صحنه گل دوم به قلب دفاع توندلا زد و پس از حضور در در موقعیت مناسب، با یک ضربه کناری به گل رسید.با حرکت دیدنی پا توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا پیروزی پورتو را در لحظات مرگ رقم بزند.

گلزنی و خلق گلی دیگر تنها کار طارمی در این دیدار نبود و با اینکه موقعیت های زیادی نداشت اما به بهترین شکل توانایی خود را نشان داد و توانست در سومین ضربه خود و لحظاتی پس از بیرون رفتن زمین، گل دیگری به ثمر برساند. .

در دقیقه 30 آن بازی، پورتو صاحب یک ضربه کرنر شد، توپ از سمت چپ زمین ارسال شد و پاس اوانیلسون از بالای تیرک دروازه توندلا به بیرون رفت و مهدی طارمی هم که در این ساعت ظاهر شد و ضربه ای را زد. توپ، آن را تبدیل به گل کرد تا تیمش وارد بازی شود.سوپرجام پرتغال ادامه خواهد داشت.

حملات پورتو پس از آن گل ادامه داشت و در دقیقه 33 مهدی طارمی پس از دریافت پاس په په از پشت محوطه جریمه توندلا، با دریبل های کوچک تماشایی از سه مدافع عبور کرد و توپ را از پای چپ زد. اوانیلسون از روی تیرک دروازه و روی ریباند گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

باشگاه پورتو با انتشار این توییت و عکسی از شادی طارمی نوشت: درود بر پادشاه ایرانی!

ستاره ایرانی پورتو که سال گذشته به همراه تیمش قهرمان سوپرکاپ پرتغال شد و در فصل 2021-2022 نیز قهرمان لیگ و جام حذفی شد، امشب چهارمین جام خود را در فوتبال پرتغال در دوران حرفه ای خود ثبت کرد تا رکوردی ویژه به جای بگذارد. در بین لژیونرهای ایرانی گل ها و پاس گل های فراوان خود را به ثبت رساند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مهدی طارمی که در بازی اخیر خود مقابل موناکو فرانسه یک پنالتی به ثمر رساند، امشب در دیدار سوپرجام پرتغال یک نمایش خوب دیگر را مقابل چشمان تیمش به نمایش گذاشت تا در آستانه کسب چهارمین جام خود در این کشور باشد.

تیم فوتبال پورتو از ابتدا مهدی طارمی را در زمین دارد و به جای مهاجم یا مهاجم سایه، برای اولین بار او را به عنوان وینگر چپ در ترکیب خود از ساعت 00:30 صبح امروز یکشنبه (ایران) می بیند. زمان) مونیسیپال دی آویرو برای رقابت در فصل 2021-22 سوپرکاپ به مصاف توندلا، تیم هفدهم و سقوط از لیگ برتر پرتغال در فصل گذشته رفت.

به این ترتیب طارمی توانست با جایگیری خوب خود اولین گل پورتو را به ثمر برساند و زمینه ساز پیروزی تیمش مقابل توندلا شود.