طارمی با توپ پر و گریه در پرتغال (تصویر)

یک گل در جام برای ستاره ایرانی پورتو باقی ماند که آن طلسم جمعه شب شکسته شد.

طارمی با توپ پر و گریه در پرتغال (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دو گل به انگلیس در اولین بازی مهدی طارمی برای تیم ملی ایران در جام جهانی و سپس اخراج دروازه بان تیم ولز و یک پاس گل در این دیدار، عملکرد درخشانی از او در این بازی ها داشت. مسابقات اما باخت و حذف مقابل آمریکا باعث شد این ستاره ایرانی با خاطره ای تلخ قطر را ترک کند و به لیسبون بازگردد.

طارمی پس از اتمام کار تیم ملی ایران در جام جهانی به پرتغال بازگشت و 9 روز پس از بازی با آمریکا در دیدار هفته دوم مرحله گروهی جام جهانی فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران به میدان رفت. در دقیقه 83 بازی با چاوز وارد زمین شد، اما این کار را نکرد، اما دیشب یک نیمه درخشان مقابل ویزلا داشت.

در دقیقه 39، مهدی طارمی در حالی که در دقیقه 39 وارد زمین شد، یک موقعیت عالی برای گالنو ایجاد کرد، اما این بازیکن نتوانست از این فرصت برای زدن گل دوم پورتو استفاده کند، حتی اگر یک دقیقه بعد، همان بازیکن بتواند گل دوم را جبران کند. خطای او را به دو گل رساند.

در دقیقه 65 پورتو با خطای کیکی روی اوانیلسون در محوطه جریمه ویزلا صاحب یک ضربه پنالتی شد و سرخیو کونسسائو از مهدی طارمی خواست که این پنالتی را به ثمر برساند.

مهدی طارمی که در فصل جاری لیگ برتر پرتغال در 13 بازی 6 گل و 5 پاس گل به ثمر رسانده و در یک بازی سوپرکاپ 2 گل به ثمر رسانده و همچنین در 5 بازی این فصل لیگ قهرمانان اروپا 5 بار دروازه حریف پورتو را باز کرده است. و دو گل به ثمر رساند و اولین گل خود را در جام اتحادیه به ثمر رساند.

بازیکنان پورتو از جمله ستاره ایرانی این تیم در پایان دیدار مقابل ویسلا در دو دراگائو با هواداران خود عکس یادگاری گرفتند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

از ساعت 24:00 جمعه شب (به وقت ایران) در نقش مهدی طارمی و ستارگان دیگری مانند دیگو کاستا، اوتاویو، اوانیلسون و غیره. در تمرین حضور نداشتند و جزو بازیکنان ذخیره بودند، تیم فوتبال پورتو سومین بازی مرحله گروهی را در ورزشگاه دو دراگائو انجام داد و در جام اتحادیه پرتغال مقابل ویزلا قهرمان شد.

ستاره ایرانی پورتو در دقیقه 56 در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد اما در حالی که قصد شوتزنی داشت تحت فشار بود و توپ را در اختیار بازیکنان ویزلا قرار داد و دو دقیقه بعد وندل گل سوم این تیم را به ثمر رساند.

طارمی در دقیقه 85 می توانست گلزنی کند اما اوانیلسون اجازه نداد توپ به مهاجم ایرانی برسد و این فرصت از دست رفت و در نهایت پورتو با نتیجه 4 بر صفر پیروز شد و صدرنشین گروه A لیگ پرتغال شد. جام با 7 امتیاز آن را بگیرید و به دور بعد صعود کنید.


سرویس خبر شماره: 1859607
26 دسامبر 1401 ساعت 03:43 |
1.6 هزار |

0نقطه نظر

حالا او در تمام جام ها گل زده است.

تونی مارتینز در همان ثانیه های ابتدایی دروازه ویزلا را باز کرد و نیمه اول با آن تنها گل به سود پورتو به پایان رسید اما با شروع نیمه دوم که مهدی طارمی، اوانیلسون و اوتاویو به ترکیب تیم اضافه شدند، جریان بازی به کلی تغییر کرد و آنها توانستند سه بار دیگر تور را از دروازه ویزلا تکان دهند.

مهدی طارمی که پس از حذف ایران از جام جهانی برای آرامش دوباره و ادامه درخشش در فوتبال پرتغال به گل نیاز داشت، پنالتی مقابل ویزلا را با یک ضربه محکم از زمین به گوشه دروازه فرستاد که دروازه بان حریف شیرجه زد. . مهار توپ تا به ثمر رسیدن گل چهارم پورتو بی نتیجه بود.

بازیکنان پورتو از جمله ستاره ایرانی این تیم در پایان دیدار مقابل ویسلا در دو دراگائو با هواداران خود عکس یادگاری گرفتند.

مهدی طارمی که در یک سال گذشته در رقابت های جام جهانی و بازی های دوستانه داخلی برای تیم ایران گلزنی کرد و در لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا، لیگ برتر پرتغال، جام حذفی و سوپرجام این کشور تنها در لیگ موفق به گلزنی شد. رقابت های جام حذفی هدفی نداشت که بتواند به این هدف مقابل ویسلا برسد.

گل اول پس از جام جهانی موجی از شادی را برای هواداران پورتو پشت دروازه به راه انداخت و از خوشحالی فریاد زدند.