طارمی به 2 مدافع آدرس اشتباه داد!

مهاجم ایرانی پورتو چهار شب پس از نمایشی موفق و به ثمر رساندن هشتمین گل خود در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا، در لیگ برتر پرتغال به مصاف پاسوس دی فریرا رفت و در بازی برگشت مقابل حریفی قرار گرفت که یک گل هم به ثمر رساند و دو پاس گل نیز داد. سال گذشته او گل زد و دوباره گل زد.

په په با یک پاس از خط میانی به پشت محوطه جریمه توپ را در مقابل بازیکنان پاسو فریرا به مهدی طارمی داد اما با وجود اینکه استفاده از آن توپ تقریبا غیرممکن به نظر می رسید، ستاره ایرانی پورتو یک ضربه 180 درجه انجام داد. چرخشی که به دو مدافع حریف برخورد کرد. آدرس اشتباهی داد که توپ را بگیرد و جلوی آن را بگیرد، تک به تک شد و گل زد.

طارمی قبل از اینکه در موقعیت تک به تک برای گلزنی قرار بگیرد، یک چرخش درخشان و دریبل زدن دو مدافع را انجام داد.
هر سه مدافع فریرا قبل از شوتزنی سعی کردند طارمی را مهار کنند اما تکل ها و کشیدن پیراهن آنها مانع مهاجم ایرانی پورتو نشد.


سرویس خبر شماره: 1852044
15 نوامبر 1401 در 00:07
9.9 هزار |

6نقطه نظر

شکستن طلسم پس از 49 روز در پرتغال.

تیم فوتبال پورتو که مثل همیشه مهدی طارمی را در ترکیب داشت، امشب در ورزشگاه دو دراگائو به مصاف قعر پاسوس د فریرا رفت و در یک بازی هجومی به مصاف حریف خود که از 11 بازی قبلی دو امتیازی شده بود، رفت. با تساوی 4-0 در جمع سه تیم برتر باقی ماند.

چند ثانیه پس از ضربه باز پاسوس دی فریرا، مهاجم ایرانی پورتو می خواست با یک ضربه پشت قیچی به گل برسد اما این اتفاق نیفتاد و در دقیقه 41 پاس اوانیلسون و ضربه مهدی طارمی با اختلاف کمی از کنار تیرک دروازه بیرون آمد. اما قبل از آن موقعیتی که او گلزنی کرد، پاس او چشمگیر بود.

آخرین گل طارمی در این دیدار دو ماه پیش و در بازی هفته ششم مقابل چاوز بود که در بازی مقابل فریرا با آن ضربه پا دوباره گلزنی کرد.

طارمی که در دو فصل گذشته بهترین پاس گل تیمش در تقابل پورتو با پاسوس دفریرا بوده است، در دقیقه 39 بازی امشب با پاس میانی که بین دو مدافع رفت، پپه را تک به تک کرد. شانسی که آن بازیکن تصمیم گرفت اوانیلسون را با یک پاس گسترده مقابل دروازه خالی قرار دهد و او گل سوم پورتو را به ثمر رساند.

ستاره ایرانی پورتو که در دوازدهمین بازی فصل خود در تلاش بود گل هفتم را به ثمر برساند و در صدر جدول گلزنان لیگ برتر پرتغال قرار گیرد، در دقیقه 65 با ضربه او در یک فرصت عالی برای گلزنی دست یافت. موقعیت 1-1 توسط فریرا دروازه بان مهار می شود و در دقیقه 76 ضربه فنی مهدی طارمی با برخورد به مدافع حریف از بین می رود.

طارمی پس از 49 روز بدون گلزنی در لیگ برتر پرتغال فرصت خوبی برای باز کردن دروازه پاسوس دفریرا داشت.این گل دراماتیک پورتو را با دو گل برتری خواهد کرد.

پورتو بازی را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه 4 با پاس دیدنی استفان اوستاکیو از جناح چپ و ضربه اوانیلسون گل اول را به ثمر رساند تا از همان ابتدا مشخص شود که به دنبال برد هستند و ناکامی آخرین را جبران کنند. دو هفته (با یک باخت و یک تساوی). .

در دقیقه 13 مهدی طارمی با یک پاس رو به جلو و دیدنی موقعیت گلزنی بسیار خوبی را خلق کرد که بازیکنان پورتو نتوانستند از آن استفاده کنند اما پس از حدود 20 دقیقه در حالی که بازی در حال گرم شدن بود، این ستاره ایرانی دست به کار شد و با حرکت جذاب او تیمش را به گل دوم رساند و او به خاطر عملکرد خوبش پاداش گرفت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی طارمی 4 شب قبل در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا یکی از بهترین های پورتو مقابل اتلتیکو بود و با گلی که در آن بازی به ثمر رساند نقش زیادی در هدایت تیمش داشت. در این مسابقات اما او امشب نیز خواهد رفت. او به گلزنی خود در یک بازی داخلی ادامه داد.

مهدی طارمی در دقیقه 83 از ترکیب پورتو جدا شد و در این تیم در نهایت با نتیجه 4 بر صفر در خانه مقابل پاسوس دفریرا پیروز شد و 26 امتیازی شد و با یک بازی و یک امتیاز بیشتر از براگا در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت. نخست وزیر. جدول رده بندی قهرمانی پرتغال صعود می کند.

پورتو که در نیمه دوم خیلی خوب بازی نکرد، در دقیقه 55 روی نفوذ اوانیلسون از سمت راست زمین و پاس این بازیکن با ضربه سر بد و گلی که به اردوی خوان خود زد، گل چهارم را به ثمر رساند. دلگادو که سعی کرد مهدی طارمی را مهار کند. .

این توپ تماشایی طارمی از بین دو مدافع فریرا رد شد و به په په رسید تا او با وجود اینکه در موقعیت تک به تک قرار داشت، پاس گل سوم را به اوانیلسون داد.

ستاره ایرانی پورتو مقابل فریرا گلزنی کرد که پس از 4 هفته حضور در لیگ برتر پرتغال، پس از گونکالو راموس (بنفیکا) و فران ناوارو (ژیل ویسنته) با 7 گل برایش اتفاق افتاد و در رده دوم جدول بهترین گلزنان قرار گرفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

حرکت دیدنی و یک شوت دیدنی به گلزنی و شکستن طلسم تیم ملی ایران پورتو مقابل فریرا کمک کرد.

طارمی به 2 مدافع آدرس اشتباه داد!