طبق این الگوریتم یک گل در قطر دریافت می کنیم

ایران در اولین تجربه حضور در جام جهانی (1978) در سه بازی 8 گل دریافت کرد تا ضعیف ترین عملکرد دفاعی خود را ثبت کند. این تیم در جام جهانی 1998 با زدن 4 گل نسبت به 20 سال قبل عملکرد بسیار بهتری داشت اما در سال 2006 تعداد گل های ایران همچنان بالا بود. شاگردان برونکو در این مدت در سه بازی 6 گل به ثمر رساندند. پس از این دوره بود که شاهد بهترین عملکرد دفاعی ایران بودیم.

تیم ملی ایران در سال 2014 جام جهانی برزیل را با یک تساوی و دو باخت به پایان رساند و تعداد گل های این تیم 4 گل بود. چهار سال بعد در روسیه (2018) تیم کی روش با وجود اینکه با دو گروه همگروه بود. تیم های قدرتمند اسپانیا و پرتغال قوی ترین عملکرد دفاعی ممکن را به نمایش گذاشتند و در 3 بازی تنها 2 گل دریافت کردند که میانگین کمتر از 1 گل در هر بازی بود.

تیم ملی فوتبال ایران در ادوار گذشته جام جهانی در 15 بازی 24 گل دریافت کرده است. بخش قابل توجهی از این گل ها مربوط به سه دوره ابتدایی حضور این تیم است و در دو دوره اخیر در 6 بازی تنها 6 گل را شاهد بوده ایم. اگر این آمار را به دوره آخر جام محدود کنیم، عدد به دست آمده 2 گل خورده در 3 بازی خواهد بود.

تیم ملی ایران در اولین حضور خود در جام جهانی (1978) ضعیف ترین عملکرد دفاعی را داشت. این تیم در 3 بازی 8 گل دریافت کرد. همچنین شاهد سنگین ترین شکست تاریخ ایران در جام جهانی مقابل پرو (4-1) بودیم. این تیم مقابل هلند نیز با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.


سرویس خبر شماره: 1852411
17 نوامبر 1401 ساعت 08:26
631

0نقطه نظر

نگاهی به عملکرد دفاعی تیم ملی در جام جهانی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال ایران در حالی وارد جام جهانی 2022 می شود که در 5 بازی اخیر خود تنها دو بار پیروز شده است. این تیم سه بازی را با تساوی به پایان رساند و در ده بازی دیگر شکست خورد. با توجه به این آمار می توان پیش بینی کرد که تعداد گل های ایران بسیار بیشتر از گل های این تیم باشد. البته در دو فصل اخیر تعداد گل های تیم ملی به شدت کاهش یافته است.

تیم ایران تعداد گل های خود را نسبت به جام جهانی 2014 در سال 2018 به نصف کاهش داد و حالا اگر با همین الگوریتم پیش برود، در سومین حضور متوالی خود با کی روش، حداقل گل ممکن را در صورت تحقق این اتفاق انتظار می رود. ، رویای کوهنوردی قطعا امکان پذیر خواهد بود. البته با حضور تیم هایی مانند ولز، انگلیس و آمریکا که در بهترین شرایط ممکن قرار دارند دریافت تنها یک گل سخت است و اگر شاهد آن باشیم باید آن را برای همیشه حفظ کنیم و برای یکدیگر تعریف کنیم.

تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 دومین کلین شیت خود در تاریخ جام را مقابل مراکش ثبت کرد. در این مدت بود که با دریافت تنها 2 گل در 3 بازی شاهد بهترین عملکرد دفاعی این تیم بودیم. ثبت چنین آماری در حضور تیم های اسپانیا و پرتغال قابل توجه بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

تیم ملی فوتبال ایران در دو دوره اخیر جام جهانی به مراتب کمتر از میانگین کل گل دریافت کرده است.

طبق این الگوریتم یک گل در قطر دریافت می کنیم