طرح آمریکایی ها برای دستگیری بیل: ما در مورد او اشتباه می کنیم!

کلی آکوستا، هافبک تیم ملی آمریکا گفت که تیم نباید اجازه دهد بیل در زمین راحت باشد.

طرح آمریکایی ها برای دستگیری بیل: ما در مورد او اشتباه می کنیم!


سرویس خبر شماره: 1854404
29 نوامبر 1401 ساعت 09:43
487

0نقطه نظر

هافبک آمریکایی در گفتگو با خبرنگاران به تمجید از بیل پرداخت: “همه می دانند او کیست. او بازیکنی است که افتخارات زیادی دارد و تقریباً تمام افتخارات ممکن را به دست آورده است.” من این فرصت را داشتم که با او در زمین بازی کنم و توانایی های این بازیکن را می دانم. در زمین.”
آکوستا درباره برنامه آمریکایی ها برای مهار ستاره ولزی اضافه کرد: “ما می دانیم که چگونه زمان و مکان را برای او محدود کنیم. او بازیکن بسیار خطرناکی است و کار را برای ولز آسان تر می کند. “خطا در تمام زمین. ما باید این کار را انجام دهیم. اگر به او اجازه دهیم در زمین راحت باشد، به راحتی به ما ضربه خواهد زد و کار را برای آمریکا سخت خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی آمریکا فردا شب در اولین دیدار خود در جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی ولز می رود.
بیل در تابستان امسال پس از پایان قراردادش، رئال مادرید را ترک کرد و راهی لیگ آمریکا شد تا پیراهن لس آنجلس اف سی را بر تن کند.
به همین دلیل است که او در بازی فردا شب مقابل ولز چند چهره آشنا را در زمین می بیند و در مقابل برخی از هم باشگاهی هایش که او را نسبتاً خوب می شناسند بازی خواهد کرد و یکی از این بازیکنان آکوستا است.