طرفداران LFC پس از شنیدن رکورد خانگی سیتی، پاسخ کلوپ را دوست خواهند داشت

لیورپول فردا به اتحاد می رود تا به مصاف منچسترسیتی برود و به دنبال اولین پیروزی هشت ساله خود در لیگ زمین باشد.

قرمزها در حال حاضر با یک امتیاز از تیم صدر جدول پپ گواردیولا عقب افتاده اند و اگر بخواهند با نتیجه مثبت به مرسی ساید برگردند، باید در بهترین حالت خود باشند.

تعجب آور نیست که بشنویم که آبی های آسمانی در مقابل هواداران خانگی خود قدرتی هستند که می توان با آنها حساب کرد، اما هواداران لیورپول از پاسخی که یورگن کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی خود در اوایل امروز داد، وقتی به او گفته شد سیتیزن ها هر یک از آنها را برده اند، خوشحال خواهند شد. 23 بازی قبلی خانگی (به نقل از نیل جونز در ایکس).

بیشتر بخوانید: (ویدئو) “رقیب بزرگ و بزرگ” – پپ گواردیولا پر از تحسین یورگن کلوپ قبل از بازی حساس لیگ برتر

ما می دانیم که فردا در مقابل آن قرار خواهیم گرفت و باید بهترین عملکرد را داشته باشیم تا نتیجه بگیریم اما ذهنیت سرمربی لیورپول را دوست داریم.

او با بازگشت چهار بازیکن به تمرینات تیم اصلی قبل از بازی تقویت شده است، از جمله ایبو کوناته، کورتیس جونز و رایان گراونبرچ، به این معنی که تاکتیک‌ساز آلمانی ما باید تصمیمات دشواری در مورد یازده اصلی خود بگیرد.

ما به کسانی که در کنار تیم نام می‌برند نیاز داریم که از همان ابتدا به درستی کار کنند و آن‌هایی که باید به جایگاهی روی نیمکت بسنده کنند، آماده باشند تا در صورت فراخوان، تأثیر بگذارند.

بیایید امیدوار باشیم که بتوانیم به رکورد قابل توجه سیتی در خانه پایان دهیم تا بیانیه ای واقعی برای تیم گواردیولا و بقیه لیگ ارسال کنیم.

📊بسته آمار EOTK: من سیتی – لیورپول – راهنمای فرم، قرمزها در مقابل قهرمانان قبلی EPL و موارد دیگر



https://www.empireofthekop.com/2023/11/24/klopp-response-city-home-record/ منبع: