طعنه روشنفکری سنگین: با خیانت چوب می خوریم!

محمود فکری به اتفاقاتی که برای استقلال و سیاوش یزدانی افتاد واکنش نشان داد.

طعنه روشنفکری سنگین: با خیانت چوب می خوریم!

سرمربی تیم فوتبال سایپا ادامه داد: در نیمه دوم موقعیت های زیادی ایجاد کردیم اما چون نیاز به گل داشتیم بچه ها کمی عجله داشتند. حتی تیرک دروازه را لمس کردیم اما نتوانستیم توپ را وارد دروازه شهرداری آستارا کنیم. اینکه حریف به دنبال ضدحمله بود اما ما چنین فرصتی ندادیم، در شرایطی که جلو بازی می‌کردیم و سعی می‌کردیم در زمین حریف بازی کنیم، خوب است. در نیمه دوم بازی خیلی بهتری داشتیم.

1616924


سرویس خبر شماره: 1866737
05 فوریه 1401 ساعت 18:00
1.1 هزار |

1نقطه نظر

قضیه انسانها باید در این دنیا سبک باشد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمود فکری پس از تساوی سایپا و شهرداری آستارا در جمع خبرنگاران گفت: در مجموع بازی خوبی بود و موقعیت های زیادی از هر دو طرف ایجاد شد. گل. شاید از روی اشتباه به گل رسیدیم اما با توجه به فضایی که داشتیم و موقعیت هایی که ایجاد کردیم سعی کردیم زود به گل برسیم اما البته از موقعیت هایمان به خوبی استفاده نکردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم به حریف فشار آوردیم. هر چند در نیمه اول به خاطر اشتباهات دروازه بان و بازیکنان حریف بازی را به تساوی کشاندیم اما شرایط به گونه ای شده که اگر به حریف فشار بیاوری باعث اشتباه آنها می شوی. در نیمه اول بازی را مساوی کردیم و در نیمه دوم با تعویض های خود نبض بازی را در اختیار گرفتیم.

فخری با اشاره به بازی آینده سایپا مقابل خیبر خرم آباد گفت: از فردا باید به بازی هفته آینده مقابل خیبر فکر کنیم. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم چون خیبر یکی از رقبای اصلی و مدعی ما در لیگ 1 است. امیدوارم سه امتیازی که در بازی گذشته به این تیم دادیم را پس بدهیم.

سرمربی سابق استقلال در خصوص بحث کم کاری برخی از بازیکنان این تیم در دوره خود و اینکه خودش اعلام کرده که “اگر کسی در این دنیا علیه فلانی کاری کند به خودش برمی گردد” و حالا سیاوش یزدانی که علیه او صحبت کرد، توسط ریکاردو ساپینتو او از استقلال کنار گذاشته شد، گفت: اینها اتفاقاتی است که در زندگی می افتد و در حال یادگیری هستند. من خودم یاد گرفته ام که هرگز بی تاب نباشم و با تمام وجود برای مجموعه ای که در آن کار می کنم کار کنم. مطمئنم اگر به کسی خیانت کنم چوبش را خواهم خورد.

فکری در پایان گفت: ما به خدا و پیامبر ایمان داریم و چوب خدا را می گوییم. برخی افراد نیز به کارما اعتقاد دارند. هرکسی در این دنیا مرتکب بزدلی، خیانت و اعمال شیطانی شود، اگر به چیزی اعتقاد داشته باشد، انرژی منفی به او باز می گردد. امیدواریم کارمان را به درستی انجام دهیم و کارنامه اعمالمان در این دنیا یا اگر کسی به آخرت ایمان دارد سبک باشد و رکوردهای خوبی داشته باشیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی