طعنه زلاتان به گواردیولا: او به دنبال یک بازیکن مطیع است


سرویس خبر شماره: 1835737
7 مرداد 1401 ساعت 09:36 |
1.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ابراهیموویچ همواره یکی از جنجالی ترین چهره های دوران خود در دنیای فوتبال بوده است.
این بازیکن اکنون کتاب زندگی نامه ای به نام «آدرنالین: داستان های ناگفته من» منتشر کرده است و در این کتاب داستان های جالبی از دوران حضورش در زمین و باشگاه های مختلف تعریف کرده است.
یکی از کسانی که در این کتاب مورد انتقاد زلاتان قرار گرفته، گواردیولا است که پیش از این در سال 2010 در بارسا زیر نظر او کار می کرد.
وی که پیش از این از رفتار سرمربی فعلی سیتی انتقاد کرده بود، همچنین نوشت: این مرد فیلسوف تنها به دنبال بازیکنانی است که از او اطاعت کنند و بدون حرف و سوال از او پیروی کنند.

زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی میلان در کتاب جدید خود نظرات جالبی را در مورد پپ گواردیولا و همچنین روملو لوکاکو بیان کرده است.


ستاره 40 ساله میلان همچنین از دعوای جدی و معروفی که با روملو لوکاکو در جریان کوپا ایتالیا در ژانویه 2021 داشت، صحبت کرد که پس از این اتفاق و در تابستان 2021 این بازیکن بلژیکی اینتر را ترک کرد و راهی چلسی شد اما اکنون به نظر می رسد که این درگیری ادامه خواهد داشت.
او گفت: “در ذهنم تصمیم گرفتم مشکلم را با لوکاکو در زمین حل کنم، درست مانند مارکو ماتراتزی. متأسفانه او سری آ را ترک کرد و ما در لیگ بازی نکردیم. قهرمان. اما موقعیت های دیگری وجود خواهد داشت. “
زلاتان همچنین در مورد مصدومیت های متعدد خود در چند ماه گذشته صحبت کرد و پس از این اتفاق نوشت: “آیا ممکن است لوکاکو از طلسم برای ضربه زدن به من استفاده کرده باشد؟”



مجله اخبار فوتبال خارجی