طعنه سنگین کورتوا به بارسا در جشن قهرمانی رئال

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید امروز در حالی سی و پنجمین قهرمانی خود در لالیگا را جشن گرفت که رقیب دیرینه این تیم بارسلونا روزهای تلخی را در این فصل پشت سر گذاشته است. نتایج ضعیف بارسلونا در ابتدای فصل باعث شد تا این تیم از همان ابتدا لیگ را از دست بدهد و رئال مادرید نیز از این فرصت برای کسب امتیاز استفاده کرد.


سرویس خبر شماره: 1822188 |
10 ارديبهشت 1401 ساعت 23:15 |
38,496 |

24نظرات

پس از پیروزی چهار گل بارسلونا در ال کلاسیکو، بازیکنان این تیم شادی دیوانه کننده ای را به نمایش گذاشتند که حتی هواداران و رسانه ها را شگفت زده کرد. در همین رابطه تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی رئال مادرید در مراسم جشن قهرمانی این تیم که امروز پس از پیروزی مقابل اسپانیول برگزار شد، با تمسخر بارسلونا گفت: بعد از ال کلاسیکو عده ای طوری جشن گرفتند که انگار برنده شده اند. “



مجله اخبار فوتبال خارجی

تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی رئال مادرید بارسلونا را به سخره گرفت.

با این حال، شاید شیرین ترین بازی فصل برای بارسلونا، بازی برگشت مقابل رئال مادرید در لالیگا باشد. جایی که شاگردان ژاوی در سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال مادرید رفتند و با چهار گل حریف قدرتمند خود را شکست دادند. بارسا در این بازی آنقدر وعده داد که حتی هواداران رئال مادرید هم می ترسیدند ژاوی تهدید به برد کند. با این حال، آبی اناری ها همچنان به کشف مجدد روند پرنوسان خود ادامه دادند که منجر به قهرمانی رئال مادرید در لالیگا چهار هفته قبل از اتمام بازی ها شد.