طهماسبی: ما همبستگی و عزت خود را به اهواز نشان می دهیم


سرویس خبر شماره: 2025223
10 ژوئن 1403 در 8:34 ب.ظ.
2.4K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

مدیر هواداران می گوید شاگردان مسعود شجاعی برای پایان خوش قهرمانی متحد شدند.

طهماسبی: ما همبستگی و عزت خود را به اهواز نشان می دهیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علی طهماسبی سرپرست این هوادار در گفتگو با خبرنگار “مجله اخبار فوتبال” درباره وضعیت این تیم تهرانی صحبت کرد. هواداران این روزها نتایج بدی گرفته اند اما برای یک پایان خوب برای قهرمانی متحد شده اند.

علی طهماسبی درباره نتایج غیرمنتظره هفته های پایانی هوادار گفت: همانطور که خودتان متوجه شدید هوادار با مسعود شجاعی و کادر فنی اش از هفته چهاردهم پیشرفت چشمگیری چه از نظر نتیجه و چه از نظر فنی داشت.

این هوادار ادامه داد: وقتی هوادار به مسعود شجاعی واگذار شد، خطر سقوط تیم ما را تهدید کرد، اما آقای مسعود هوادار را از نظر تکنیکی و روحی تغییر داد تا جایی که تیم ما چند هفته مانده به پایان لیگ، بقای خود را قطعی کرد. و برای کسب رتبه های بهتر تلاش کرد.

طهماسبی افزود: بچه های ما در بازی آخر کمی بی انگیزه بودند که به تنبیه هواداران منجر شد. با این حال تیم ما یک هفته تا پایان لیگ تقسیم شده است و مطمئنم طرفدار دوستانه ترین تیم ایران الان است.

وی درباره حساسیت آخرین دیدارشان گفت: با توجه به اینکه دیدار ما مقابل استقلال خوزستان برای تیم های در خطر سقوط مهم است، برای نشان دادن افتخار فوتبالی خود با تمام توان به میدان اهواز خواهیم رفت.

مجله اخبار فوتبال داخلی