عابدزاده با شرایط متفاوت از روسیه تا قطر (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چهار سال پیش و در آستانه جام جهانی، تغییر غیرمنتظره ای در بین دروازه بانان تیم ملی رخ داد و در حالی که دروازه بان های آماده ای مانند حامد لک و سید حسین حسینی خود را برای حضور در روسیه آماده می کردند، کارلوس کی روش او. ناگهان با امیر عابدزاده که تجربه ملی نداشت تماس گرفت و در دیدار تدارکاتی مقابل ازبکستان او را به میدان فرستاد.

این دروازه بان که در تابستان 2021 تصمیم گرفت از پرتغال به اسپانیا برود و در فاصله یک فصل و نیم مانده به جام جهانی در لیگ 2 بازی کند، سال گذشته در 35 بازی 10 کلین شیت داشت و در این فصل نیز در 11 بازی یک گل نگه داشت و خودش را بسته نگه داشت و با این شرایط به اردوی تیم ملی در قطر اضافه شد.

دروازه بان لژیونر ایرانی برای دومین دوره متوالی در فهرست جام جهانی قرار گرفت و در تمرینات تیم ملی شرکت می کند.

عابدزاده با شرایط متفاوت از روسیه تا قطر (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1853703
24 نوامبر 1401 در 06:12 ب.ظ
2.7 هزار |

0نقطه نظر

این دروازه بان که اولین بازی ملی خود را در بازی تدارکاتی مقابل ازبکستان قبل از جام جهانی 2018 انجام داد، امروز در دومین حضورش در لیست جام جهانی 11 بازی داخلی انجام داد که برای او یک بازی ساز بود و حتی امیدوار است. فرصتی برای بازی با این حال، رقبای آن شاد هستند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

عابدزاده علیرغم انجام تنها 8 بازی در لیگ برتر پرتغال برای ماریتیمو در لیست جام جهانی 2018 قرار گرفت اما حالا با تجربه ای متفاوت از چهار سالگی از سوی کی روش دعوت شده و دروازه بان اول پونفرادینا محسوب می شود.