عابدزاده دوباره در لیگ 2 اسپانیا (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امیر عابدزاده که در تابستان 2021 ماریتیمو پرتغال را به مقصد پونفرادینا ترک کرد و فصل نسبتا خوبی را در این تیم سپری کرد، همچنان در تمرینات این تیم حضور دارد و به آمادگی جسمانی و فنی خود برای حضور در این تیم می پردازد. شروع فصل جدید لالیگا 2 اسپانیا است.

پونفرادینا دروازه بان ایرانی به همکاری خود با این باشگاه ادامه خواهد داد.


سرویس خبر شماره: 1836515
آگوست 11, 1401 @ 7:02 ب.ظ
22.3 هزار امتیاز خبر|

دهنقطه نظر

13 روز دیگر پونفرادینا در اولین بازی از فصل جدید لیگ 2 اسپانیا میهمان کارتاخنا خواهد بود و امیر عابدزاده با توجه به حضور در دو بازی تدارکاتی احتمالا همچنان گلزن اول تیمش در این دیدار رسمی خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

عابدزاده که با جدایی از لیگ برتر پرتغال و حضور در فوتبال اسپانیا تصمیم گرفت در دو سال قبل از جام جهانی شرایط بهتری را تجربه کند، امیدوار است در ماه های آینده شرایط بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشد و عملکردش را به همراه داشته باشد. باعث شود او به سمت هدف تیم برگردد و از طرفی نقش موثری در عرصه باشگاه داشته باشد.

دروازه بان ایرانی پونفرادینا که فصل گذشته 35 بار در لیگ 2 اسپانیا به میدان رفت و 10 بار کلین شیت کرد، احتمالا به باشگاه دیگری می رود و حتی فصل بعد در لالیگا 1 بازی می کند، اما همچنان در ترکیب همین تیم دیده می شود.