عارف – استقلال; احتمال تمدید قرارداد زیاد است

با این حال ممکن است غلامی پیشنهاد خوب العربی را بپذیرد و در یک سال مانده به جام جهانی قراردادش را تمدید کند. در هر صورت در چند روز آینده تکلیف برده داری و استقلال مشخص خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

امروز روزنامه العرب قطر از پیشنهاد باشگاه العربی به غلامی خبر داد. تیمی که فصل گذشته فرشید اسماعیلی را در لیست خود داشت و مهرداد محمدی پس از ریکاوری از مصدومیت در فصل جدید به میدان خواهند رفت.

پس از پایان لیگ بیست و یکم، قرارداد غلامی با آبی پوشان به پایان رسید و این بازیکن با چند پیشنهاد خارجی مواجه شد. گفته می شود دو تیم پرتغالی خواهان جذب این مدافع ملی پوش هستند در حالی که او از کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز پیشنهاد دارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از جدایی محمد دانشگر از استقلال، این بار عارف غلامی دیگر مدافع آبی ها با پیشنهاد وسوسه انگیز لیگ ستارگان قطر مواجه شد. پیشنهادی وسوسه انگیز که این بازیکن از دوبی و امارات را به فکر انداخت.

جالب اینجاست که غلامی پیشنهادهای متعددی از لیگ برتر هم دریافت کرده است اما به جز استقلال قصد بازی در هیچ تیم دیگری در ایران را ندارد به همین دلیل روی پیشنهادات خارجی تمرکز دارد.

با وجود اینکه عارف غلامی این روزها برای مذاکره با تیم هایش در دبی به سر می برد اما همچنان احتمال تمدید قراردادش با استقلال وجود دارد.

اما غلامی در پایان لیگ گذشته به مسئولان باشگاه گفته بود اگر پیشنهادات اروپایی نتواند او را مجاب به ترک ایران کند، اولویت اولش حضور در استقلال و تمدید قرارداد با آبی پوشان است.


سرویس خبر شماره: 1832015
Jul 13, 1401 @ 7:06 ب.ظ
25.4K |

26نقطه نظر

با وجود پیشنهاد العربی قطر