عارف و اشکی که با قهرمانی تبدیل به لبخند شد

بازگشت قهرمانانه یک بازیکن بعد از جراحی زانو کاری است که عارف غلامی به خوبی انجام داد.


سرویس خبر شماره: 1834167
28 جولای 1401 ساعت 00:14
9.9 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

آماده برای انجام ماموریت غیر ممکن است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، زمانی که آبی های تهرانی به دلیل از دست دادن سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند به شدت نگران تضعیف خط دفاعی تیمشان بودند، عارف غلامی در جریان دربی تهران از ناحیه زانو دچار مصدومیت شدید شد. فرهاد مجیدی مانند یک فرشته نجات در کنار رافائل سیلوا به مرز آمادگی رسید و دغدغه کادر فنی را برطرف کرد.
پس از پایان فصل پیشنهادات قطر و پرتغال این بازیکن را به مرز جدایی از استقلال رساند اما اصرار عارف برای حضور در استقلال ایران در نهایت باعث تمدید قرارداد او شد. اتفاقی که با جدایی دانشگر و حضورش در سپاهان برای آبی ها اهمیت زیادی پیدا کرد.
غلامی که یکی از امیدهای اصلی ساپینتو برای استحکام خط دفاعی استقلال در فصل آینده است و با انگیزه زیادی در تمرین آبی ها در تهران شرکت کرد، حالا یکی از سوژه های اصلی عکاس باشگاه در اردوی آنکارا است. عارف که در اردوی قطر در لیست تیم ملی حضور داشت و حتی با کره جنوبی هم بازی کرد، انگیزه زیادی برای درخشش در فوتبال ایران در فصل آینده دارد. حضور در جام جهانی و تکرار قهرمانی با استقلال از اهداف فصل آینده غلامی است. جایی که او در کنار سایر بازیکنان استقلال و زیر نظر کادرفنی جدید دست به کار بی سابقه ای زده و از عنوان قهرمانی استقلال در لیگ برتر دفاع خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی