عاشقانه بینندگان ساپی و استقلال در آزادی (عکس)

ریکاردو ساپینتو در پایان دیدار استقلال – نساجی شادی خود را از پیروزی آبی ها با مردم تقسیم کرد.

عاشقانه بینندگان ساپی و استقلال در آزادی (عکس)

رابطه عاطفی ریکاردو ساپینتو فقط با بازیکنان نیست. او رابطه خوبی با تماشاگران تیم آبی برقرار کرد. در جریان بازی با نساجی به خصوص در دقایق ابتدایی، هواداران استقلال دقایقی طولانی ریکاردو ساپینتو را تشویق کردند. به ندرت پیش می آید که هواداران استقلال اینگونه سرمربی را تشویق کنند و بیش از همه به او نقاشی موزاییکی بدهند. این بدون شک به لطف تلاش و شکیبایی ریکاردو ساپینتو است. او هم مثل استراماچونی می توانست به بهانه مشکلات مالی تهران را ترک کند اما ماند و به مبارزه ادامه داد و از همه بازیکنان خواست با وجود مشکلات مالی تمام تلاش خود را برای تیم بدهند…

1879419


سرویس خبر شماره: 1939741
04 ژوئن 1402 ساعت 07:00
2.8K |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرمربی تیم استقلال که در ابتدای بازی از طراحی موزاییکی هواداران استقلال خوشحال شده بود و به آنها تعظیم کرد، در پایان بازی به سمت هواداران استقلال رفت و در یک سبک خاص باعث خوشحالی و تشویق هواداران استقلال شد.

عکس: امیرحسین خیرخواه



مجله اخبار فوتبال داخلی

با پایان مسابقه، ریکاردو دستش را روی گوشش گذاشت و تماشاگران را تشویق کرد که با صدای بلند تشویق کنند. آنها امیدوارند آخرین مرحله جام حذفی به نفع آنها باشد و فصل را با دو جام به پایان برسانند. سوپرکاپ و جام حذفی در حالی که با وجود قهرمان نشدن فصل خوبی را در لیگ برتر پشت سر گذاشتند و با 52 گل بهترین تیم فاز هجومی بودند.