عام رجب زاده و فجر طعم حافظیه

عکس ها: رضا دهداری

1855494



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1922663
3 اردیبهشت 1402 ساعت 05:43 |
283

0نقطه نظر

فجر سپاسی در هفته سی ام لیگ یک مقابل دریا بابل عملکرد متفاوتی نسبت به هفته های گذشته داشت و با یک پیروزی دلچسب در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر باقی ماند.

عام رجب زاده و فجر طعم حافظیه

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فجر در هفته های گذشته و در جدال با تیم های انتهای جدولی حتی در ورزشگاه حافظه شیراز امتیازهای مهمی را از دست داده بود که آخرین نمونه آن در تقابل با استقلال ملاثانی بود. این دیدار در ورزشگاه حافظه شیراز با نتیجه 2 بر یک به سود تیم میهمان به پایان رسید. اما فجر سپاسی به لطف درس های خوبی که از بازی های گذشته گرفته بود، این بار در نبرد با تیم دریا بابل دفاعی تهاجمی و مطمئن داشت و در نهایت با 4 گل پاداش خود را جشن گرفت. تلاش تیم حریف برای جبران گل های خورده تنها یک بار نتیجه داد تا ثابت شود فجر سپاسی در چند هفته اخیر به تیم خوبی در فاز دفاعی تبدیل شده است.

نمایش امشب فجر سپاسی در ورزشگاه حافظیه باعث خوشحالی مخاطبان فجر و مهدی رجب زاده شد. در صورت تکرار این عملکرد در 4 بازی باقی مانده، فجر سپاسی شانس بیشتری برای صعود به لیگ برتر به عنوان تیم دوم خواهد داشت.

حضور پرتعداد تماشاگران فجر در ورزشگاه حافظیه در همان ابتدای بازی فجر سپاسی و مهدی رجب زاده سرمربی این تیم را نیز هیجان زده کرد. اما بعدها این تیم فجر سپاسی بود که با یک بازی خوب تماشاگران روی سکوها را به وجد آورد. نمایشی که باعث خوشحالی مهدی رجب زاده شد و سرمربی تیم به خاطر این برد بسیار خوشحال شد. فجر سپاسی اگرچه با 4 امتیاز اختلاف نسبت به استقلال خوزستان در رده سوم جدول قرار دارد، اما آنها یک بازی کمتر انجام داده اند و می توانند این اختلاف را به یک امتیاز کاهش دهند. یعنی دوئل دو تیم فجر سپاسی و استقلال خوزستان برای صعود به لیگ برتر در هفته های پایانی دیدنی خواهد بود.

1855492
1855490
1855491