عباس زاده مقابل بیرانوند گلزنی کرده بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تراکتورسازی در ادامه روند موفقیت آمیز نتیجه گیری خود با قربان بردیف، این بار در آزادی طلسم بزرگ پرسپولیس را شکست و حریف اصلی را شکست داد.

تراکتوری که مدت ها مقابل پرسپولیس و یحیی گل محمدی شکست خورد، این بار در هفته هفتم لیگ بیست و دوم موفق شد سه امتیاز ارزشمند آزادی را از آن خود کند و به عنوان یک مدعی ظاهر شود. شاگردان بردیف که برنامه ریزی بهتری نسبت به پرسپولیس به نمایش گذاشتند و در ضدحملات و در فاز هجومی زهرآگین بودند، در نهایت با ضربه محمد عباس زاده توانستند قفل دروازه بیرانوند را بشکنند و آزادی را برنده باقی بگذارند.


سرویس خبر شماره: 1846384
اکتبر 11, 1401 @ 5:56 ب.ظ
128 امتیاز خبر

0نقطه نظر

بدشانسی عباس زاده برای تراکتور!

مهاجم سابق پرسپولیس در دومین تلاش جدی خود برای گلزنی مقابل ارتش سرخ توانست بیرانوند را ناکام بگذارد.

عباس زاده مقابل بیرانوند گلزنی کرده بود

عباس زاده قبل از صحنه گل و دقایقی قبل از آن موقعیت خوبی داشت که تیرک دروازه مانع رسیدن او به گل شد اما دقایقی بعد با بیرانوند تک به تک شد و در شرایطی قرار گرفت. شلیک اول مسدود شد توسط دروازه بان قرمزها، در ریباند موفق شد یک گل سه امتیازی برای تیمش به ثمر برساند. شاید اگر این موقعیتی که دقایقی زودتر در اختیار عباس زاده قرار گرفت به گل پیروزی تراکتور تبدیل می شد، فرصت بیشتری برای پرسپولیس ایجاد می کرد تا در جستجوی گل تساوی باشد و با برنامه ریزی و نیاز بیشتر به دنبال گل خود باشد. تمرکز. .

محمد عباس زاده مهاجم سابق پرسپولیس روز به یاد ماندنی را در این مبارزه سپری کرد. مهاجم مازنی تراکتورسازی که با سرمربیگری علیرضا منصوریان به تبریز سفر کرده بود و در این بین توانست در خط حمله شیرهای سرخ تبریز نمایش موفقی را به نمایش بگذارد، در دومین حمله جدی خود به سمت دروازه حریف به قصد گلزنی، توانست نمایش موفقی را در خط حمله شیرهای سرخ تبریز به نمایش بگذارد. تقدیم تعقیب سه امتیازی قربان بردیف.

تراکتورسازی با کسب سومین پیروزی فصل خود و حالا با 11 امتیاز پس از پشت سر گذاشتن روزهای ناموفق قهرمانی، در مسیر بازگشت به گروه مدعیان قرار دارد و هفته آینده مصاف سختی مقابل مس رفسنجان خواهد داشت. باید دید عباس زاده و یارانش با هدایت قربان بردیف چه نقشه ای برای گرفتن نارنجی ها از جلو دارند.



مجله اخبار فوتبال داخلی