عبدی: برای استقلال استثنا قائل شدند

* از سوپرجام و باخت تو به استقلال شروع کنیم. بازی رو چطور دیدی؟
در نیمه اول بهتر بودیم و توانستیم موقعیت‌هایی خلق کنیم و اگر دقیق‌تر عمل می‌کردیم حتی یک گل هم می‌زدیم. با این حال در نیمه دوم در زمینی که 10 بازیکن داشتیم یک گل دریافت کردیم. در واقع یک مدت غفلت کردیم و به بدترین شکل ممکن تنبیه شدیم و متاسفانه بازی را باختیم.

* نظرت در مورد تعطیلی موقت لیگ چیست؟
در خصوص بازی های ملی برای همه کشورهای شرکت کننده وقفه وجود دارد. قطعاً در این زمان همه باید تا جایی که می توانند به تیم ملی کمک کنند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. انشاالله ملی پوشان کشورمان می توانند بهترین نتایج را کسب کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* برخی از مسئولان نساجی می گویند شرایط سوپرجام عادلانه نبود. دلیل این ادعا چیست؟
قطعا مدیران باشگاه و کادر فنی می توانند در این مورد نظر بدهند و شاید بهتر باشد که من در این مورد صحبت نکنم.

* عملکرد نساجی را چگونه ارزیابی می کنید؟
ببینید وقتی تیمی قهرمان حذفی می شود و در لیگ آن سال نتایج قابل قبولی کسب کرده است، طبیعتا واگذاری سوپرجام ارزش آن را پایین نمی آورد. در این دیدار مقابل تیمی قرار گرفتیم که یکی از بزرگ ترین تیم های ایران است. مسابقه سختی بود اما باز هم می گویم که می شد نتیجه متفاوتی گرفت. به عنوان یک تیم خصوصی و با توجه به منابعی که داریم، تا کنون خیلی خوب عمل کرده ایم. ما می توانستیم این قهرمانی را کسب کنیم اما به هر حال موفق نشدیم و این موفقیت را به استقلالی ها تبریک می گوییم.


سرویس خبر شماره: 1851955
14 نوامبر 1401 در 2:02 ب.ظ
6.4K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

وقتی گل زدیم 10 نفر بودیم.

* ظاهراً بازی را هواداران تماشا می کردند و به همین دلیل دقایقی در حاشیه بود.
وقتی سازمان لیگ اعلام می کند که یک مسابقه باید بدون تماشاگر برگزار شود، معنای این جمله مشخص است، اما وقتی وارد ورزشگاه می شوید و دو سه هزار هوادار می بینید، یعنی اتفاق غیر منطقی رخ داده است. درست است که تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس در سراسر کشور هوادار دارند اما در مورد غیبت تماشاگر نباید استثنا قائل شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قهرمان جام حذفی با انتقاد مسئولان این تیم از شرایط این دیدار، سوپرجام را کنار گذاشت. در همین رابطه خبرنگار ما با مهرداد عبدی بازیکن نساجی گفتگویی انجام داده که در ادامه می خوانید:

* شرایط بازی در کرمان چگونه بود؟ آیا موفق به بازی در این شهر شدید؟
شهر میزبان از سوی سازمان لیگ انتخاب شده است و من نمی توانم در این مورد اظهار نظر کنم اما احتمال می دهم این دیدار در شهر دیگری با شرایط بهتر برگزار شود.

هافبک دفاعی نساجی ارزیابی مثبتی از نتایج تیمش در این فصل و عملکرد آنها در سوپرجام دارد.

عبدی: برای استقلال استثنا قائل شدند