عثمان روزی ستاره رئال مادرید خواهد شد

خوزه پسیرو معتقد است سطح توانایی های عثیمان بسیار بالاتر است و او می تواند برای تیمی مانند رئال مادرید بازی کند. پسیرو گفت: نمی دانم توسیمان روزی برنده توپ طلا می شود یا خیر، اما شک ندارم که او می تواند چندین کفش طلا بگیرد. او توانایی تبدیل شدن به بهترین گلزن اروپا را دارد. ویکتور پتانسیل بالایی دارد و کیفیت او هر بار بیشتر مرا تحت تاثیر قرار می دهد.

1829486

پسیرو گفت: این فقط یک مهاجم نیست که گل می زند. او در کارهای دفاعی نیز به تیمش کمک زیادی می کند. او به خوبی پرس می کند، فضاها را پوشش می دهد، دفاع می کند و پاس گل می دهد. این بزرگترین کمک فوتبال ایتالیا به اوسیمان است و او را به یک بازیکن کامل تبدیل کرده است. از یک مهاجم چه انتظار دیگری باید داشت؟ شک ندارم روزی عثیمان می تواند ستاره اول تیمی مثل رئال مادرید باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ناپولی در این فصل بهترین قدرت سری آ است و در حال حاضر در صدر جدول قرار دارد. ویکتور عثیمان مهاجم ناپولی یکی از عناصر مهم قدرت این تیم در این فصل است و نقش مهمی در درخشش شاگردان لوسیانو اسپالتی دارد. مهاجم 24 ساله نیجریه ای که اخیرا از سوی اتحادیه رسانه های خارجی به عنوان بهترین ورزشکار خارجی ایتالیا انتخاب شده، در این فصل در 26 بازی 21 گل به ثمر رسانده و با 19 گل بهترین گلزن سری آ است.

1830863

خوزه پسیرو سرمربی تیم ملی نیجریه معتقد است ویکتور عثیمان می تواند برای تیمی مانند رئال مادرید بدرخشد و بهترین گلزن اروپا شود.

عثمان روزی ستاره رئال مادرید خواهد شد


سرویس خبر شماره: 1895094
20 مارس 1401 در 03:21 ب.ظ
1.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

سرمربی نیجریه: