عجیب ترین زوج ممکن در خط حمله تیم ملی! (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1852908
نوامبر 19, 1401 @ 9:34 ب.ظ
47.3K |

هفتنقطه نظر

تراکتور و نفت مسجد سلیمان;

البته این دو شانسی برای حضور در لیست نهایی تیم ملی ندارند و سردار آزمون، مهدی طارمی و کریم انصاری فرد به عنوان اولین گزینه های کی روش برای به کارگیری در این پست دیده می شوند.

مهدی هاشم نژاد و آریا برزگر در نیمه دوم بازی با نیکاراگوئه خط حمله تیم ملی را تشکیل دادند.

عجیب ترین زوج ممکن در خط حمله تیم ملی!  (تصویر)

مهدی هاشم نژاد که این فصل پس از ورود به زمین به عنوان بازیکن تعویضی به تراکتورسازی پیوست، در کنار او قرار گرفته تا عجیب ترین زوج ممکن در خط مقدم را تشکیل دهد. نکته جالب این است که برزگر در ابتدای فصل به تراکتورسازی پیوست و اگر بردیف او را مازاد نمی کرد، حالا دو تراکتورسازی به عنوان مهاجم بازی می کردند.

آریا برزگر مهاجم 20 ساله که با تیم نوجوانان وقت پرسپولیس به شهرت رسید، نفت مسجد سلیمان است و نکته جالب اینجاست که در نیمه دوم بازیکن سابق نفت در ترکیب بود. شریک زندگی او

آنها شاید عجیب ترین زوج خط حمله ایران در سال های اخیر باشند. اوایل در دوران مارک ویلموتس با دعوت از شهریار مقانلو و پیمان رنجبری مورد توجه و انتقاد قرار گرفت اما در آن زمان فرصت اجرا پیدا نکردند و فقط در یک مینی کمپ ظاهر شدند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی ایران در حالی به مصاف نیکاراگوئه رفت که آریا برزگر و امیرعلی صادقی تنها مهاجمان تیم ملی محسوب می شوند و سرمربی تیم ایران نیز ترجیح داد برزگر را در ترکیب اصلی قرار دهد.