عجیب ترین لیگ فوتبال در این فصل (تصویر)

در این مرحله از فصل، جدول رده بندی لیگ معمولا به سه قسمت تقسیم می شود. تیم‌هایی که برای قهرمانی و سهمیه می‌جنگند (1)، تیم‌هایی که خطر میانی جدول را ندارند (2) و تیم‌هایی که برای بقا می‌جنگند (3). این تقسیم بندی بر اساس امتیازات و رده بندی تیم است. اما در این فصل مسابقات قهرمانی مراکش یک مورد خاص را تجربه می کند که همه معادلات و تقسیمات را به هم ریخته است.


سرویس خبر شماره: 1821528 |
06 ارديبهشت 1401 ساعت 15:11 |
3,971 |

0نظرات

با دو برد از پایین به اوج برسید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در این موقع از سال شاهد اوج گیری مسابقات باشگاهی در کشورهای مختلف هستیم. با نزدیک شدن به هفته های اخیر سرنوشت قهرمانی، سهمیه و سقوط تیم ها مشخص می شود و همین موضوع حساسیت را به حداکثر رسانده است.

تنها هشت هفته مانده به پایان مسابقات قهرمانی مراکش، تیم های ویداد و راجا کازابلانکا با فاصله قابل توجه (12 امتیاز) با تیم سوم کورس تنهایی را تشکیل داده اند. پس از این دو تیم که 43 امتیازی شده اند، در جدول 16 تیمی مراکش شاهد دو تیم با 31 امتیاز هستیم. تیم هایی که تنها چهار امتیاز با تیم دوازدهم جدول فاصله دارند!

این اختلاف امتیاز بسیار ناچیز بین تیم های بالای جدول و نیمه انتهایی جدول باعث شده است که رقابت ها در هفته های گذشته در اوج هیجان در جریان باشد. به عنوان مثال، تیم تنگر که در حال حاضر با 27 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد، می تواند تنها با دو برد در جمع 5 تیم برتر جدول قرار گیرد. این زمانی است که تیم نامبرده در حال حاضر جزو 5 تیم انتهای جدولی است!

البته همین تیم تنگر یا تیم های برتر که اختلاف امتیازشان یک، دو و در نهایت سه است، اگر بد عمل کنند، احتمال سقوط هم خواهند داشت، زیرا تیم مولودیا که اکنون با 21 امتیاز پانزدهم است، حتی می تواند به نتایج خوبی دست پیدا کنید، حتی رتبه خود را تک رقمی کنید و این یک ریسک بزرگ است. این تیم در حال حاضر تنها 10 امتیاز از تیم سوم جدول فاصله دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در لیگ مراکش، تنها با دو برد، می‌توانید از بین مردم متمایز شوید و یکی را ببرید.