عدم تمدید با اتلتیکو یا ایالات متحده؛ سوارز آرزوی بازگشت دارد!

سوارز در این فصل اما فاقد ستاره سال های قبل است و بیشتر درگیر مصدومیت است و زمانی که شرایط بازی را داشت توسط دیگو سیمئونه نیمکت نشین شد. سوارز هنوز دو ماه از قراردادش باقی مانده و خبری از تمدید قرارداد نیست. در چنین شرایطی سوارز که می خواهد در جام جهانی 2022 در بهترین حالت خود باشد، قصد بازگشت به بارسلونا را دارد و از پیوستن به یک تیم لیگ آمریکا منصرف شده است.

به گزارش ال چیرینگیتو، مدیران و کادر فنی بارسا نیز برای بازگشت او چراغ سبز نشان داده اند، اما همه چیز در حال حاضر معلق است. سوارز همچنین آماده است تا بخش قابل توجهی از دستمزد خود را کاهش دهد تا راه را برای بازگشتش هموار کند، اما ژاوی به او گفته است که برای بررسی گزینه های اصلی انتقال فعلا صبر کند. از دیدگاه ژاوی، بارسا قبل از هر چیز نیاز به جذب مهاجمان بزرگ و جوان دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو ادعای جالبی مطرح شد مبنی بر اینکه لوئیس سوارز ستاره اروگوئه ای قصد بازگشت به بارسا را ​​دارد و می تواند بمب آبی تابستان گرانادا باشد. سوارز دو سال پیش در تابستان امسال مورد علاقه سران بارسلونا قرار نگرفت و تقریباً مجانی این باشگاه را به مقصد اتلتیکو ترک کرد. او به نوعی توسط بارسا اخراج شد اما در اولین فصل حضورش در اتلتیکو با به ثمر رساندن گل های فراوان نقش مهمی در قهرمانی این باشگاه در لالیگا ایفا کرد.


سرویس خبر شماره: 1822950 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 15:30 |
30,527 امتیاز خبر|

13نظرات

ادعاهای آلچرینگیتو

لوئیز سوارز پس از اتمام قراردادش قصد دارد اتلتیکو را ترک کند و به بارسلونا بازگردد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا هفته ها است که برای تقویت خط حمله خود برای فصل آینده برنامه ریزی کرده و صحبت از مهاجمان زیادی از جمله ارلینگ هالند و روبرت لواندوفسکی است اما جذب هر دوی آنها غیرممکن به نظر می رسد. هلند بسیار گران است و سیتی شانس اول جذب او را دارد و بایرن همه درها را به روی ستاره لهستانی بسته است.