عدم تکرار تاریخ: ارسلان، رودی ژست نگرفت!

مهمترین فرصتی که ارسلان از دست داد در دقیقه 29 بود. آبی ها حرکتی را از سمت راست شروع کردند و صالح حردانی با یک پاس دقیق به محوطه جریمه، تنها مهاجم تیمش را در موقعیتی عالی برای گلزنی قرار داد.


سرویس خبر شماره: 1860379
29 دسامبر 1401 در 6:39 ب.ظ
2.5 هزار |

0نقطه نظر

همان مکان، همان در، همان مرکز

نکته جالب و عجیب این مناسبت ایده آل کپی اصالت آن با گل رودی جستد در دربی 1998 بود که در این دیدار صالح حردانی از سمت راست توپی را به سمت دروازه پرسپولیس فرستاد و رودی جستد گلزنی کرد. گل تساوی استقلال با پروازی دیدنی و ضربه سر غیرقابل مهار.

نگاهی به تصاویر این دو موقعیت شباهت عجیب آنها را نشان می دهد. با اختلاف زیاد ضربه سر جستد تبدیل به گل شد اما ارسلان نتوانست تاریخ را برای آبی ها تکرار کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

ارسلان مطهری فرصتی مشابه وضعیت رودی جستد در آخرین دربی را از دست داد.

عدم تکرار تاریخ: ارسلان، رودی ژست نگرفت!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اگر بخت با ارسلان یار بود، می توانست نام خود را در نیمه اول در بین گلزنان دربی قرار دهد. مهاجم استقلال در این بازی حداقل 2 موقعیت خوب برای باز کردن دروازه بیرانوند به دست آورد اما تبدیل به گل نشد.

ارسال مدنی صالح در ابتدای دروازه به ارسلان رسید و زمانی که این بازیکن برای زدن توپ شیرجه زد، ضربه سر او از کنار دروازه به بیرون رفت. در این صحنه توپ به شانه مطهری برخورد کرد و راهی به دروازه نیافت.