عذرخواهی غیرمنتظره ستاره جوان فوتبال ایران


سرویس خبر شماره: 1982145
4 دسامبر 1402 در 3:45 ق.ظ.
435 امتیاز خبر

0نقطه نظر

پدیده تیم ملی جوانان ایران بابت حذف از جام جهانی اندونزی از مردم عذرخواهی کرد.

عذرخواهی غیرمنتظره ستاره جوان فوتبال ایران

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال نوجوانان با هدایت حسین عبدی در جام جهانی به لطف عملکرد غیرمنتظره خود موفق شد از گروه خود خارج شود و فوتبالدوستان را به ظهور نسل جدیدی از ستارگان فوتبال امیدوار کند. با وجود حذف جوانان ایرانی از جام جهانی، ظهور استعدادهای جوان عبدی در سطح اول فوتبال ایران نقطه امیدوارکننده این رقابت ها برای فوتبال ملی است.

یکی از این بازیکنان اسماعیل قلی زاده، بازیکن آکادمی سپاهان است که پیش از این در تورنمنت هایی مانند کافا خود را به عنوان یک ستاره نوظهور به نمایش گذاشته بود. او در جام جهانی نوجوانان عملکرد درخشانی داشت و با گل دقیقه 73 ایران مقابل برزیل پیروز شد و در دیدار مقابل مراکش تنها گل نوجوانان ایرانی را وارد دروازه حریف آفریقایی کرد.

اسماعیل قلی زاده با انتشار استوری اینستاگرامی بابت حذف ایران از جام جهانی از مردم عذرخواهی کرد، عذرخواهی که شاید کمتر کسی از ستاره تیم جوان غافلگیرکننده انتظار داشت.

قلی زاده در استوری خود نوشت:
“اول از همه مردم ایران عذرخواهی می کنیم، برای همه شما متاسفیم، این کار نشد. ما در هر مسابقه سعی کردیم ایران را سربلند کنیم، مردم ایران را خوشحال کنیم. قلب ایرانی عزیز مردم و برای اینکه لبخند شادی را بر لبان مردم ایران بیاوریم، با همه مشکلات جنگیدیم، تمام تلاشمان را در زمین بازی کردیم تا به مراحل بعدی جام حذفی صعود کنیم، اما سرنوشت ما اینگونه رقم خورد. این پایان کار این تیم نیست، این تنها آغاز کار ما است. صبر کنید.”

مجله اخبار فوتبال داخلی