عصبانیت آمریکایی ها از تیم گرت بیل: اخراج آنها!

کاربر دیگری نوشت: تصور کنید یک باشگاه آمریکایی باشید و این افتضاح را توییت کنید.

بیل علاوه بر فتح جام، 13 بار برای لس آنجلس اف سی بازی کرد و سه گل به ثمر رساند. او روز جمعه در دومین بازی کشورش در جام جهانی به مصاف ایران می رود.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1855198
03 دسامبر 1401 در 00:29
65.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

توییت باشگاه لس آنجلس اف سی که حاشیه ساز شده است

بیل امسال برای لس آنجلس اف سی در لیگ برتر بازی کرد و در فینال MLS مقابل فیلادلفیا یونیون گلزنی کرد، اما در قطر بدبختی را برای باشگاه خود به ارمغان آورد!

پس از به ثمر رساندن گل تساوی برای ولز، حساب توییتر لس آنجلس اف سی عکسی از بیل منتشر کرد که پرچم ولز را در دست دارد و نام بیل را با حروف A به اشتراک می گذارد که معمولاً یک حرف را تکرار می کند، مانند علامت تعجب. .

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از اولین تساوی آمریکا در جام جهانی مقابل ولز، پست توییتی عجیب خشم و عصبانیت هواداران تیم ملی این کشور را برانگیخت.

یکی از کاربران توییتر نوشت: مسئولان MLS این تیم را از لیگ اخراج کردند. چرا یک تیم باشگاهی آمریکایی باید با آمریکا بازی کند؟ آنها جایی در چشم انداز ورزش آمریکا ندارند. شاید آنها فرصت های سودآورتری در ولز پیدا کنند.

پس از هشت سال، یانکی ها توانستند به جام جهانی صعود کنند و به قهرمانی نزدیک بودند، اما شوت گرت بیل در دقایق پایانی مانع از پیروزی شاگردان گرگ برهالتر شد.

هواداران آمریکایی از اقدامات باشگاه لس آنجلس اف سی بسیار عصبانی بودند و خواستار اخراج آنها از لیگ شدند.

عصبانیت آمریکایی ها از تیم گرت بیل: اخراج آنها!

این توییت خشم شدید طرفداران آمریکایی را برانگیخت و حتی برخی از مقامات MLS خواستند تا لس آنجلس اف سی را از مسابقات خارج کنند.