عصبانیت اشمایکل؛ رئال لیاقت حضور در فینال را ندارد!


سرویس خبر شماره: 1822802 |
15 ارديبهشت 1401 ساعت 12:59 |
52,051 امتیاز خبر|

40نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید شب گذشته در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان منچسترسیتی بود و موفق شد با نتیجه 1-3 از سد این تیم بگذرد.
شاگردان کارلو آنچلوتی با توجه به باخت 3-4 در این بازی تا دقیقه 90 یک امتیاز از ریاض عقب بودند.
در وقت اضافه اول کریم بنزما به سرعت تیمش را با دو گل از روی نقطه پنالتی پیش انداخت تا رئال مادرید در کمال ناباوری سیتی را شکست دهد و راهی فینال شود.

پیتر اشمایکل، دروازه بان افسانه ای یونایتد از صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا ناراضی است.

پیتر اشمایکل پس از بازی به سی بی اس اسپورت گفت: اولین فرصت رئال، اولین گل آنها در دقیقه 90 بود. شانس دوم آنها بیس دوم و شوت سوم آنها در فریم پایه سوم بود. رئال لیاقت حضور در فینال را ندارد. آنها در آن دو بازی خانگی و خارج از خانه مقابل سیتی ضعیف ترین تیم ممکن بودند.
دروازه بان سابق یونایتد با اشاره به نمایش قوی سیتی در هر دو بازی گفت: سیتی کاملاً کنترل بازی را در اختیار داشت، اما آن لحظه کافی بود. نباید فراموش کنیم که تماشاگران نیز نقش مهمی داشتند و دوازدهمین دوست رئال مادرید شدند.
“رئال نیمه دوم را خیلی خوب شروع کرد و شگفت انگیز بود. من برای سیتی متاسفم. باید این را بگویم چون فکر می کنم به غیر از گل دقیقه 90، آنها خیلی خوب بازی کردند و همه چیز را تحت کنترل داشتند. من نمی توانم. معتقدم رئال به این دلیل صعود کرد که خوب نبودند، اما پیش بینی لیگ قهرمانان بسیار بسیار دشوار است. “آنها در انگلیس بسیار ضعیف بودند و احساس می کنم دیگر فوتبال را نمی فهمم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی