عصبانیت باشگاه لیگ برتری از بارسلونا/ از آن شکایت خواهیم کرد و آن را به رسانه ها گزارش می کنیم

رافینیا 25 ساله نیز به چلسی علاقه داشت اما علاقه او به حضور در تیم آبی اناری ها باعث شد پیراهن بارسا را ​​بپوشد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

باشگاه بارسلونا بابت خرید رافینیا برزیلی از تیم لیدز مبلغی به باشگاه انگلیسی بدهکار است و حالا مالک این باشگاه گفته است در صورت تاخیر در پرداخت این مبلغ از مدیران باشگاه شکایت خواهد کرد.

آندره آ رودریززیانی مالک لیدز به سران بارسا هشدار داده است که اگر وام خود را به موقع بازپرداخت نکنند، آنها را به دادگاه خواهد برد. او به وب سایت اتلتیک گفت: این بی احترامی به من بود و راه درستی نیست. اگر بارسا تا قبل از 2 سپتامبر (11 شهریور) پول رافینیا را پرداخت نکند، با مشکل محاکمه روبرو می شود و این خبر در تمام رسانه ها منتشر می شود.

باشگاه کاتالانی در فصل نقل و انتقالات فعلی عملکرد بسیار خوبی داشته و تا به اینجا توانسته 5 خرید بزرگ انجام دهد. یکی از این خریدها رافینیا برزیلی است که از لیدز یونایتد به نیوکمپ آمد. بارسلونا برای جذب این بازیکن 60 میلیون یورو هزینه کرد اما کل مبلغ را به باشگاه انگلیسی پرداخت نکرد و به این باشگاه بدهکار است.

رادریززنی ادامه داد: ما در رافینا با چلسی قرارداد داشتیم و در واقع بهترین معامله را با چلسی داشتیم، اما ناگهان بارسا ظاهر شد و نمی دانم آنها پول را از کجا آورده اند. ایجنت او برای رفتن به بارسا تاثیر زیادی گذاشت. قدرتی که این روزها ماموران دارند جای تاسف دارد. خجالت می‌کشیدم به مدیران چلسی بگویم که نظرمان تغییر کرده است.»