عصبانیت رئال مادرید: خطر جدایی ستاره ها!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید شب گذشته با چهار گل مغلوب منچسترسیتی شد تا یکی از سنگین ترین شکست های لیگ قهرمانان اروپا را متحمل شود.

جوزپ پدرول، روزنامه نگار و مجری معروف اسپانیایی پس از پایان آن بازی مدعی شد که پرز به شدت از عملکرد بازیکنانش عصبانی و ناراحت بوده و حتی حاضر به صحبت با بازیکنانش نشده است.

1876541

ستارگان بزرگ رئال مانند کریم بنزما، لوکا مودریچ و تونی کروس نتوانستند خود را بسنجند و بسیاری از هواداران این تیم پس از پایان بازی از آنها انتقاد کردند.

آنها همچنین ادعای جالبی داشتند مبنی بر اینکه توافقات صورت گرفته برای تمدید قرارداد برخی از این بازیکنان می تواند متوقف شود و شرایط آنها برای امضای قرارداد جدید پس از پایان فصل جاری مجددا بررسی شود.

این مشکل عصبانیت این باشگاه را برانگیخته و ممکن است عواقب زیادی برای اعضای فعلی این تیم داشته باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید از نتیجه کسب شده مقابل منچسترسیتی و عملکرد بازیکنان این تیم در این دیدار به شدت عصبانی است.

عصبانیت رئال مادرید: خطر جدایی ستاره ها!

شاگردان کارلو آنچلوتی که در بازی رفت توانسته بودند ستاره های حریف را مهار کنند و بازی قابل قبولی را ارائه دهند، در این بازی عملکرد بسیار ضعیفی داشتند و در بازی رفت کیلومترها با رئال فاصله گرفتند.


سرویس خبر شماره: 1938176
28 اردیبهشت 1402 ساعت 10:27 |
2 امتیاز خبر

0نقطه نظر

آنها نتوانستند یک گلوله را کنترل کنند

سران رئال مادرید معتقدند بازیکنان این تیم در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به گونه ای بازی کردند که گویی هیچ شور و شوقی نداشتند، برای پیروزی در هیچ دوئلی تلاش نکردند و برخی از بازیکنان بزرگ این تیم چنین نبودند. حتی در کنترل یک توپ موفق نیست.

حالا بعد از تایید ادعای پدرول، اونداسرو اعلام کرده است که بیشتر عصبانیت و ناراحتی رئیس باشگاه رئال مادرید ناشی از ستارگان باتجربه بزرگ آن تیم است که نتوانستند به تکنیک کادر فنی برای مدیریت این مسابقه و این شرایط کمک کنند.

این در حالی است که قرارداد بازیکنانی مانند مودریچ، بنزما، کروس و مارکو آسنسیو در تابستان 2023 به پایان می رسد و ممکن است برخی از آنها بازی در رئال را متوقف کنند که شوک بزرگی برای این تیم خواهد بود.

1876673