عصبانیت ستاره جنجالی: تصادف کردم اما کسی را نکشتم!


سرویس خبر شماره: 1982262
4 دسامبر 1402 در 12:39 ب.ظ |
1.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ماریو بالوتلی ستاره جنجالی ایتالیایی از واکنش رسانه ها در پی تصادفش در برشا بسیار عصبانی و ناراحت است.

عصبانیت ستاره جنجالی: تصادف کردم اما کسی را نکشتم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بالوتلی عصر پنجشنبه با خودروی آئودی خود در برشا تصادف نسبتاً شدیدی داشت. وی در حین رانندگی با خودروی خود به دیوار برخورد کرد اما این حادثه آسیب جدی به همراه نداشت.

اما چیزی که این تصادف را بسیار جالب کرد این بود که وی از تسلیم شدن در برابر اصرار پلیس برای دستگاه تنفس سنجی خودداری کرد و به همین دلیل مجوز وی توسط پلیس ایتالیا تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمد.

بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا که در روزهای اخیر درباره بازگشتش به این تیم صحبت کرده بود، در گفت و گو با دیلینجر نیوز درباره این اتفاق گفت: همین الان با ماشینم تصادف کردم و بعد با ماشین دیگری به خانه رفتم.

1957876

من فکر می‌کردم که از مد افتاده است که از چنین چیزی دست به کار بزرگی بزنم. اگر به شخص دیگری صدمه جدی وارد کرده بود و من به کسی صدمه می زدم، می توانستم رفتار را درک کنم، اما تصادف رانندگی کردم و به خانه رفتم.

در حال حاضر هزاران مشکل در جریان است و تنها چیزی که در روزنامه ها دیده ام ذکر تصادف من است. اگر بیمه نداشتم این مشکل ممکن بود خیلی جدی باشد، اما خوشبختانه بیمه داشتم. آنها به جای اینکه در مورد موضوعات مهم صحبت کنند، در مورد آنچه اتفاق افتاده صحبت می کنند. حیرت آور!”

مجله اخبار فوتبال خارجی