عصبانیت لیورپول از نونز؛ شما تیمو ورنر از اروگوئه هستید

اگرچه بازی دوستانه در پیش فصل معیار خوبی برای اظهار نظر در مورد یک بازیکن نیست، اما برخی از هواداران لیورپول پس از دیدن عملکرد داروین نونز در بازی امروز به انتقاد از او پرداختند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، داروین نونس، بازیکن بزرگ نقل و انتقالات تابستانی لیورپول امروز در بازی این تیم مقابل منچستریونایتد که با نتیجه 4 بر صفر باخت، عملکرد جالبی از خود نشان نداد. او همچنین در پنج دقیقه پایانی بازی یک موقعیت 100 درصدی گلزنی را از دست داد تا با انتقاد شدید هواداران مرسی ساید روبرو شود.

در جریان دیدار لیورپول و یونایتد در بانکوک، نونز در نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت. او اولین بازی رسمی خود را با پیراهن لیورپول انجام می داد. ستاره سابق بنفیکا که در تابستان به لیورپول نقل مکان کرد، از دقیقه 60 وارد زمین شد و مشخص بود که قرار است خودش را به هواداران نشان دهد.


سرویس خبر شماره: 1833288
Jul 21, 1401 @ 9:40 ب.ظ
63.7 هزار امتیاز خبر|

27نقطه نظر

داروین نونز، خرید تابستانی لیورپول، به دلیل از دست دادن شانس 100 درصدی مقابل منچستریونایتد، مورد انتقاد هواداران مرسی ساید قرار گرفت.

اما متاسفانه داروین نونیز نتوانست گلی بزند. بدتر از آن، او در پنج دقیقه پایانی یک موقعیت 100 درصدی گلزنی را از دست داد تا با خشم هواداران روبرو شود.

داروین نونیز، مهاجم 100 میلیون یورویی که از اینجا گل نمی زند
این عکس داروین نونز هدیه ای برای هواداران تیم های رقیب است
داروین نونز، تیمو ورنر اروگوئه ای



مجله اخبار فوتبال خارجی