عصبانیت مارکوس راشفورد در کنفرانس مطبوعاتی؛ حرف مفت نزن !

وی سپس درباره شکست بزرگ مقابل لیورپول گفت: اگر در نیمه اول چند اتفاق کوچک به نفع ما می افتاد، ممکن بود نتیجه بازی کاملاً تغییر کند. من یک موقعیت عالی را از دست دادم که می توانست 1-0 به سود ما شود. از دست دادن این فرصت‌ها می‌تواند کل بازی را از تیم شما سلب کند و این اتفاق افتاد. حالا باید به روزهای منتهی به این بازی برگردیم.”

مارکوس راشفورد ستاره منچستریونایتد در جریان کنفرانس مطبوعاتی بازی تیمش در لیگ اروپا مقابل رئال بتیس به درخواست خبرنگارانی که معتقد بودند یونایتد بازی مقابل لیورپول را رها کرده بود عصبانی شد.

او در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا در نیمه دوم ناگهان همه چیز را رها کردید؟ او پاسخ داد: ما تسلیم نشدیم. این بی معنی است. سازماندهی را از دست دادیم و ارتباط بین بازیکنان هم سخت بود. همه بازیکنان یونایتد در تلاش بودند تا تیم را به بازی برگردانند، اما ما آنقدر روی این موضوع متمرکز بودیم که قوانین را رعایت نکردیم. تنها کاری که اکنون می توان انجام داد این است که یاد بگیریم و به آینده نگاه کنیم.”



سرویس اخبار فوتبال خارجی

راشفورد ستاره منچستریونایتد سعی کرد به هواداران اطمینان دهد که او و هم تیمی هایش از باخت 7-0 مقابل لیورپول درس گرفته اند و هیچ کس نباید در ادامه فصل نگران شیاطین سرخ باشد.

راشفورد در مورد احیای مجدد خود تحت هدایت اریک تانهاچ گفت: من فصل را با فرم عالی شروع کردم و این بسیار مهم بود. قبل از رفتن تیم به اردوی پیش فصل، برنامه تمرینی ویژه ای را شروع کردم و سپس به تیمی پیوستم که سرمربی جدیدی داشت که سبک جدیدی از بازی را معرفی کرد، همه چیز بسیار هیجان انگیز بود و پیشرفت من در بازی از آنجا شروع شد. »