عصبانیت هواداران یوونتوس از عملکرد خیره کننده مدافع سیتی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این بازیکن تیم ملی پرتغالی روز گذشته یکی از بهترین بازیکنان زمین در ورزشگاه اتحاد بود و عملکرد او مقابل شاگردان یورگن کلوپ بحث های زیادی را در میان هواداران یوونتوس در توییتر به راه انداخت. دیروز.

طبق گزارش رسمی یوونتوس در آن زمان، این معامله تاثیر مثبتی در حدود 42 میلیون یورو بر بیانکونری داشته است. با این حال، ظاهرا برای بسیاری از هواداران یوونتوس، این دلیل خوبی برای جدایی مدافع پرتغالی نبود که اکنون تحت هدایت پپ گواردیولا به یکی از بهترین مدافعان کناری جهان تبدیل شده است.


سرویس خبر شماره: 1819182 |
22 فروردين 1401 ساعت 20:11 |
29,055 امتیاز خبر|

8نظرات

بسیاری از انتقال او و دانیلو در سال 2019 که یوونتوس عمدتاً به دلایل مالی نهایی شد، پشیمان هستند. بانوی مسن مجبور شد کتاب‌هایش را متعادل کند، بنابراین کنسلو را به سیتی فرستادند و به جای آن دانیلو را استخدام کردند.

عملکرد فوق العاده ژائو کونسیچ در تیم منچستر سیتی بسیاری از هواداران یوونتوس را از فروش این بازیکن به شدت ناراحت و عصبانی کرده است.

کانسلو تنها یک فصل در یوونتوس زیر نظر ماسیمیلیانو آلگری بازی کرد اما در تابستان 2019 فروخته شد. در آن زمان بود که مائوریتزیو ساری هدایت یوونتوس را بر عهده گرفت.



مجله اخبار فوتبال خارجی