عصبانیت پیروزمندانه قربانی: فقط می خواهم به جاده بروم!

قربانی استقلال ملاثانی را تحسین کرد و درباره پیروزی تیم سیتی گفت: تیم ملاثانی 31 هفته است که شکست نخورده و این اتفاق تصادفی نیست. این تیم بسیار قابل احترام است و هر مسئله و درگیری پیش می آید باید رعایت شود اما باز هم بازیکنانم را به خاطر بازی با شور و اشتیاق تحسین می کنم. ما تحت فشار زیادی بودیم وگرنه در شرایط عادی می توانستیم بازی را با گل های بیشتری به نفع خود تمام کنیم.

مقتول که با سختی و عصبانیت صحبت می کرد، ادامه داد: وضعیت بدی است. امیدوارم اتفاقات خوبی برای مردم ایران بیفتد. نمی دانم برای مردم چه کنم.

سرمربی شهرری سپس در خصوص دیدار با ملاثانی استقلال گفت: خدا را شکر می کنم که تیم ما توانست بعد از هفته ها پاداش عملکرد خوب خود را بگیرد. به دلایلی که شاید خارج از کنترل ما بود، تحت فشار بودیم. من به خیلی از مسائل اشاره نکردم و نمی گویم چون به تیمم ایمان داشتم، اما خدا را شکر می کنم که بعد از هفته ها پاداش زحمات بچه ها را گرفت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شهرداری آستارا روز گذشته در چارچوب هفته چهاردهم لیگ آزادگان میزبان استقلال ملاثانی بود و موفق شد با یک گل حریف خود را شکست دهد اما پس از آن بازی وقتی خبرنگاران در این باره از پیروز قربانی سوال کردند اجازه دهید پیرزوه صحبت کند، او پاسخ داد: قبل از من. در مورد بازی صحبت کنید، خدا را شکر می کنم که بازی ها تعطیل شد و این سیرک مسخره ای که ما به عنوان بازیگر انجام می دادیم به پایان رسید. نمی دانم برای چه کسی بازی می کردیم. ما بدون تماشاگر خوش نمی گذرانیم و از آنجایی که همه حالشان بد است و اتفاقات بدی برای افراد جامعه می افتد، خدا را شکر می کنم که بازی ها تعطیل شده است. من فقط می توانم آن را یک سیرک بنامم.

بعدها وقتی خبرنگاران از قربانی درباره برنامه شهرداری آستارا برای ادامه فصل و همچنین جام حذفی پرسیدند، او گفت: “من فقط می خواهم به خدا بروم، دوست دارم در جاده بروم.” همه ما خیلی خسته ایم و هیچ برنامه ای نداریم. باز هم خدا را شکر تعطیل شد چون در شرایط خیلی بدی هستیم. همه ما از یک خانواده هستیم و هر اتفاقی در گوشه ای از ایران برای کسی بیفتد، طبیعتا خود را یکی از آنها می دانیم. خدا را شکر تعطیل شد و از بچه ها تشکر می کنم که زحمت کشیدند.

اظهارات پیروز قربانی برای اهالی فوتبال متفاوت و جالب است اما این بار لحن او متفاوت از همیشه بود.

عصبانیت پیروزمندانه قربانی: فقط می خواهم به جاده بروم!

قربانی در پایان گفت: به خودم قول می دهم آنقدر تلاش کنم تا تیم به یک رتبه در جدول برسد تا وقتی می خواهیم تیممان را ببینیم سرمان را بالا بگیریم نه اینکه دنبال تیم شهرداری باشیم. آستارا در رده های پایین. من و کارکنانم شخصیت های زیادی داریم و واقعا سخت کار می کنیم. باز هم از بچه ها تشکر می کنم و این پیروزی را به آنها تبریک می گویم و امیدوارم ادامه داشته باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی افزود: از همه کسانی که از تیم آستارا حمایت کردند تشکر می کنم. همچنین از کسانی که در این مدت از ما حمایت کردند تشکر می کنم. واقعا توانستیم با بازیکنان و اطرافیان تیم را از این وضعیت خارج کنیم. امیدوارم اگر در این تیم بمانیم، نتیجه ای به صلاح آستارا و خودمان بگیریم. من و پرسنلم آدم های کوچکی نیستیم، زحمت می کشیم و وقت می گذاریم و با وجود کیفیت خوبی که ارائه کردیم، به دلیل مسائلی که برخی از دوستان مطرح کردند، در جمع بندی خوب عمل نکردیم.


سرویس خبر شماره: 1854319
28 نوامبر 1401 ساعت 19:00
16.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

خدا را شکر فوتبال ما تعطیل شد و رفت.