عفیف: باید شخصیت قهرمانی خود را در سپاهان نشان دهیم

در حالی که الدحیل در پایان هفته پنجم با 12 امتیاز به مرحله یک هشتم نهایی صعود می کند، سپاهان و التعاون هر دو با 7 امتیاز شب آینده برای کسب مقام دوم رقابت سختی خواهند داشت و جزو سه تیم برتر صعود کننده خواهند بود. . پلی آف



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1821404 |
05 ارديبهشت 1401 ساعت 20:15 |
5,402 |

2نظرات

باید با نتیجه مثبت بازی را ترک کنیم.

بازیکن تیم فوتبال الدحیل معتقد است تیمش برای کسب نتیجه مطلوب باید در مقابل سپاهان حضور پررنگی داشته باشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علی عفیف بازیکن تیم فوتبال الدحیل در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سپاهان در هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا گفت: آخرین بازی در انتظار ما است و باید با نتیجه مثبت آن را ترک کنیم. ” اول شدن در گروه ما را مجبور می کند که یک بازی عالی انجام دهیم و مطابق انتظار عمل کنیم. به خصوص پس از چهار برد متوالی، این دیدار اکنون آزمون جدیدی برای ما خواهد بود.
وی افزود: با تیمی بازی داریم که هنوز شانس صعود دارد و مقابل ما سخت کار می کند تا نتیجه لازم را بگیریم اما در عین حال باید شخصیت قهرمانانه خود را نشان دهیم و بازی قدرتمندی انجام دهیم که نتیجه می دهد. به سمت زمین.” به آنچه می خواهیم برسیم.
از عفیف درباره هیجانش برای پیروزی مقابل التعاون در آخرین بازی الدحیل سوال شد که او پاسخ داد: این هفدهمین حضور من در لیگ قهرمانان است و این یعنی تجربه خوبی کسب کردم که می توانم آن را به هم تیمی هایم منتقل کنم. به همین دلیل در بازی قبل احساساتی شدم. من عادت دارم با هم تیمی هایم زیاد صحبت کنم و آنها را راهنمایی کنم. می دانم که هر کدام از آنها میل و اراده زیادی برای بردن مسابقه دارند که در پایان مسابقه محقق شد.