علاقه بارسلونا به جذب ستاره برزیلی لیورپول


سرویس خبر شماره: 1863153
16 ژانویه 1401 ساعت 11:25
4.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرارداد فیرمینو با لیورپول در پایان فصل جاری به پایان می رسد و او هنوز قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا نکرده است.
بسیاری بر این باورند که جذب کودی خاکپو در نقل و انتقالات زمستانی به این معناست که این بازیکن دیگر جایی در این تیم نخواهد داشت و به زودی باید لیورپول را ترک کند.
در همین حال، یورگن کلوپ علاقه زیادی به فیرمینو دارد و قبلاً ادعا کرده بود که دوست دارد او را در آنفیلد نگه دارد و معتقد است ستاره برزیلی نقش مهمی در خط حمله تیمش دارد.

1779001

بارسلونا در حال بررسی شرایط جذب روبرتو فیرمینو، ستاره لیورپول است.

علاقه بارسلونا به جذب ستاره برزیلی لیورپول



مجله اخبار فوتبال خارجی

حالا روزنامه انگلیسی دیلی میل گزارش می دهد که سران بارسلونا در حال بررسی شرایط جذب این بازیکن هستند و امیدوارند او را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند.
ژاوی مشتاق بهبود خط حمله تیمش است و با جدایی ممفیس دیپای در پایان فصل، فضای زیادی برای فیرمینو در نیوکمپ وجود خواهد داشت.
با این حال، بارسا تنها باشگاهی نیست که به جذب این بازیکن علاقه مند است، یوونتوس و اتلتیکو مادرید نیز علاقه مند به جذب او هستند.
از سوی دیگر باشگاه النصر عربستان که به تازگی کریستیانو رونالدو را به خدمت گرفته نیز از جمله باشگاه هایی است که به فیرمینو پیشنهاد داده است.