علاقه شدید منچستریونایتد به دنزل دامفریس، مدافع راست اینترمیلان – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات

منچستریونایتد منتظر تابستان شلوغی است و INEOS کنترل اولین پنجره نقل و انتقالات خود را به عنوان سرپرست ساختار ورزشی این باشگاه در دست می گیرد.

مالکان اقلیت جدید هیچ شکی در اندازه بازسازی مورد نیاز در اولدترافورد پس از یک فصل وحشتناک توسط مردان اریک ده هاگ ندارند.

مشکلات دفاعی در طول مبارزات یونایتد را آزار می‌دهد و تقویت‌های دفاعی در فهرست کارهای INEOS قرار دارند.

دنزل دامفریس، مدافع راست اینترمیلان، یکی از نام هایی بود که به تقویت گزینه های دفاعی یونایتد مرتبط بود، اما اکنون معامله بعید به نظر می رسد.

همانطور که توسط getfootball گزارش شده است، رقبای لیگ برتر استون ویلا به عنوان گزینه های مورد علاقه برای جذب بازیکن هلندی ظاهر شده اند.

علیرغم علاقه “شدید” قبلی، یونایتد اکنون تلاش های خود را برای جذب این بازیکن 28 ساله کاهش داده است.

دیوگو دالوت در این سال ارزش خود را در پست دفاع راست ثابت کرده است، به طوری که یونایتد می تواند روی سایر مناطق زمین که نیاز بیشتری به جراحی دارند تمرکز کند.

این می تواند مسیر را برای ویا باز کند و اینتر با خوشحالی حدود 30 میلیون یورو تجارت کند.

انتقال احتمالی به یونایتد مورد توجه دامفریس قرار گرفت و به طور گسترده گزارش شده است که او آماده انتقال به لیگ برتر است، اگرچه هیچ تاییدی مبنی بر علاقه او به انتقال به میدلندز وجود ندارد.

ویا احتمالاً برای فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را تضمین می کند و اونای امری از یک فصل عالی در این باشگاه لذت می برد. این می‌تواند دامفریز را وسوسه کند که یک حرکت کند.

از سوی دیگر، یونایتد کمپین سختی را پشت سر گذاشته و با نبردی بزرگ برای تضمین هر گونه فوتبال اروپایی برای فصل آینده مواجه است.

شکست ضعیف یکشنبه در خانه مقابل آرسنال نقطه ضعف دیگری در فصل دوم تن هاگ بود که باعث شد سرمربی سابق آژاکس برای آینده خود در این باشگاه بجنگد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/05/13/manchester-united-cooling-interest-in-inter-milan-right-back-denzel-dumfries-280154/ منبع: