علاقه میلان و آرسنال به ستاره رئال مادرید تایید شد

این بازیکن 26 ساله منتظر است ببیند آیا کیلیان امباپه در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد به برنابئو می رود یا خیر و اگر این اتفاق بیفتد ممکن است تصمیم بگیرد رئال مادرید را برای بازی های بیشتری ترک کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1818442 |
17 فروردين 1401 ساعت 20:48 |
6,197 امتیاز خبر|

2نظرات

میلان تابستان امسال به دنبال یک وینگر تهاجمی و یک هافبک تهاجمی جدید خواهد بود. قرارداد آسنسیو در ژوئن 2023 به پایان می رسد و طبق گزارش ها، رئال مادرید سالانه 5 میلیون یورو به او پیشنهاد داده است. بر اساس این گزارش، آنها انتظار دارند تا قبل از پایان فصل پاسخی دریافت کنند اما آسنسیو هنوز در مورد آینده خود تصمیم گیری نکرده است.

در همین راستا حالا مارکو آسنسیو مدیر برنامه ها علاوه بر تایید علاقه میلان به این بازیکن مدعی است که آرسنال نیز به دنبال جذب هافبک رئال مادرید است. ایجنت ستاره اسپانیایی گفت: “ما به علاقه میلان افتخار می کنیم. روسونری ها یک گزینه هستند حتی اگر از چندین باشگاه انگلیسی از جمله آرسنال پیشنهاداتی وجود داشته باشد. ما آماده ارزیابی هر گزینه ای هستیم.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از خریدهای اخیر براهیم دیاز و تئو هرناندز، میلان رابطه بسیار خوبی با رئال مادرید دارد. به گزارش اسپورت مدیا، نمایندگان این بازیکن چند هفته پیش با سران میلان دیدار کردند و علاقه روسونری به او را تایید کردند.

به گفته مدیر برنامه مارکو آسنسیو، میلان و آرسنال به دنبال جذب ستاره اسپانیایی هستند.