علامت سوال بزرگ در سکوهای اتحاد (عکس)


سرویس خبر شماره: 1814552 |
28 اسفند 1400 00:33 |
3,047 |

0نظرات

تمام تایفون های ورزشی در خانه حریف؛

هواداران اسپورتینگ لیسبون با وجود شکست خانگی تحقیرآمیز مقابل سیتی، تیم خود را در بازی برگشت تنها نگذاشتند.

در دقایق نیمه اول تشویق های خفیف تماشاگران اسپورتینگ چندین بار به گوش رسید و آنها در آخرین بازی اروپایی خود تیم خود را به پایان رساندند. هیجان بی پایان آنها باعث شد که علامت سوال بزرگی روی سکوهای ورزشگاه اتحاد شکل بگیرد. سوال با این مضمون این است که آیا این هواداران واقعاً طرفداران تیمی هستند که بازی رفت را 5-0 در خانه باختند؟!



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اسپورتینگ لیسبون برای میزبانی از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به انگلیس سفر کرد که در خانه با نتیجه خفت بار 5-0 سیتی را شکست داد. بازی برگشت از ساعت 23:30 امشب در ورزشگاه اتحاد آغاز شد و خیلی ها فرصتی به میهمان ندادند.

در چنین شرایطی اما بخشی از ورزشگاه اتحاد که به هواداران اسپورتینگ لیسبون اختصاص داده شده بود، چیزی شبیه به مجموع بازنده ها نبود. هواداران متعصب پرتغالی بدون توجه به نتیجه بازی، با روحیه و انرژی خوب به ورزشگاه سیتی آمدند تا اعلام کنند در هر شرایطی پشت تیمشان هستند.

اهالی ورزش قبل از بازی نیز با هواداران میزبان درگیری لفظی داشتند که آنها را به خاطر نتیجه مورد تمسخر قرار دادند. این درگیری ها اما آنقدر بزرگ نبود که کارها را به سمت پایین بکشاند. البته هواداران اسپورتینگ بیشتر روی بازیکنان خودشان تمرکز کردند. هدف آنها این بود که بازیکنان تیم محبوبشان در بازی برگشت روحیه خوبی داشته باشند زیرا نمی خواستند یک شکست سنگین دیگر را برایشان رقم بزنند.