علامت سوال بزرگ پرسپولیس برای گل گهر


سرویس خبر شماره: 1970839
15 اکتبر 1402 در 10:19 ق.ظ |
3.2 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

سرمربی پرسپولیس در شرایطی که بیشترین ابهام برای بازگشت میلاد سرلک وجود دارد، باید در مورد ترکیب تیم برای دیدار مقابل گل گهر تصمیم گیری کند.

علامت سوال بزرگ پرسپولیس برای گل گهر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میلاد سرلک در دیدار با نصر عربستان با دریافت کارت قرمز نتوانست دومین دیدار تیمش در لیگ قهرمانان را مقابل الدحیل انجام دهد. این اتفاق باعث تغییرات تاکتیکی یحیی گل محمدی و استفاده از مسعود ریگی و سروش رفیعی در خط هافبک شد.

خط میانی پرسپولیس در دیدار مقابل الدحیل را مسعود ریقی، سروش رفیعی، سعید صادقی و یاسین سلمانی تشکیل دادند و توانستند نمایش درخشانی را مقابل حریف به نمایش بگذارند و در نهایت این تیم را به نتیجه مطلوب برسانند. صف آرایی قرمزها در این دیدار و همچنین گردش توپ و ایجاد موقعیت و مالکیت، اتفاقی بود که یکی از بهترین عملکردهای فنی پرسپولیس در دیدارهای اخیر را رقم زد.

اما حالا که مهدی ترابی و وحید امیری هنوز از شرایط مسابقه فاصله دارند، میلاد سرلک پس از گذراندن یک جلسه محرومیت در آسیا، خود را در اختیار کادرفنی قرار می دهد.

شماره 10 پرسپولیس که به عنوان بازیکن قابل اعتماد یحیی گل محمدی دیده می شود، بزرگترین بلاتکلیفی در ترکیب قرمزها محسوب می شود. چه سارلک به تیم برگردد و ریگی یا رفیعی از تیم کنار گذاشته شود یا یکی از وینگرها جای خود را در تیم اصلی از دست بدهد.

با عملکرد موفق ریگی و رفیعی بعید است جایگاه آنها در دیدار با گل گهر به خطر بیفتد و اگر سرلک شانس بازگشت به تیم را داشته باشد باید منتظر تغییر سایر بازیکنان تیم باشیم. . هافبک برای بازگشت شماره 10. .

مجله اخبار فوتبال داخلی