علوی: مستحق برد مقابل سپاهان بودیم

مدیر تیم فولاد در مورد مشکلاتی که پس از گل آیندا پاتوسی برای دو هوادار فولاد پیش آمد توضیح می دهد: پیگیر وضعیت این دوستان هستم. متأسفانه یکی از آنها قند خون بالایی دارد و بعد از گل دچار مشکل شد اما الحمدلله الان وضعیتش رو به بهبودی است. یکی دیگر از تماشاگران افت فشار داشت، بنابراین دوستان ما تحت کنترل هستند و همه چیز خوب پیش رفت. این تماشاگران فولاد را می پرستند و هزینه سفر به اصفهان را از جیب خود پرداخته اند. در این شرایط اقتصادی رفتار آنها قابل تحسین است.


سرویس خبر شماره: 1841461
سپتامبر 09, 1401 در 22:49
1.2 هزار |

0نقطه نظر

سید محمد علوی در خصوص وقت استراحت با شروع نیمه دوم توسط تماشاگران تیم فولاد؛ وی گفت: اعتراض مخاطبان ما به دلیل استفاده از طبل بود. پشت سر ما بودند. اما خوشبختانه با صحبت هایی که انجام شد، بازی در نیمه دوم از سر گرفته شد. این را هم باید در نظر بگیریم که فوتبال بدون تماشاگر اشتیاق ندارد. به هر حال نیمه دوم اتفاق افتاد و بالاخره بچه ها پاداش بازی خوبشان را گرفتند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، وی در پایان بازی در جمع خبرنگاران گفت: بازی سختی بود و خدا را شکر این بازی را به نفع خود به پایان رساندیم. سپاهان تیم مستحکمی و مدعی قهرمانی است اما با تلاش بچه ها و حمایت هواداران پیروز شدیم و باید بگویم شایسته برد در این بازی بودیم. تماشاگران تیم ما برای حضور در اصفهان زحمت زیادی کشیدند و با وجود سختی، تیم را از ته دل تشویق کردند.

سید محمد علوی سرپرست تیم فولاد این تیم را در دیدار مقابل سپاهان برنده دانست.

علوی: مستحق برد مقابل سپاهان بودیم

مدیر تیم فولاد در پایان درباره انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به مهدی تاج تبریک می گویم. او مدیری باتجربه است و فکر می کنم در حد وظیفه ای است که به او داده شده است. بهتر است گذشته را فراموش کنیم. ایران قطب اول آسیا محسوب می شود و فوتبالی که داریم باید با نام ایران برابری کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی