علیرضا حقیقی; سوپرمن نساجی – ورزش سه

علیرضا حقیقی با دریافت های خوب خود بار دیگر سه امتیاز حساس و حیاتی را برای نساجی رقم زد.

علیرضا حقیقی;  سوپرمن نساجی


سرویس خبر شماره: 1848037
21 مه 1401 @ 9:09 بعد از ظهر |
2.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

نساجی با آن دروازه بان و البته مدافعان خوب و باتجربه ای که در اختیار دارد و قطعا با تفکرات تهاجمی و بازی رو به جلو حمید مطهری، همچنان می تواند سه امتیاز مهم را به جمع او اضافه کند، البته به شرطی که این پیروزی متوقف نشود. درست مثل چند هفته پیش بعد از شکست سنگین مقابل استقلال در این شکست غرق نشد و خیلی سریع برگشت و 4 گل به تیم نفت مسجد سلیمان زد.

علیرضا حقیقی که بعد از نبوغش در نساجی راهی گل گهر شد، پس از جدایی از این تیم همچنان بهترین بازی خود را مقابل گل گهر انجام می دهد. او فصل گذشته پیروزی 3-1 نساجی مقابل گل گهر را در ورزشگاه امام رضا جشن گرفت. نتیجه ای که باعث شد نساجی به فینال جام خولا صعود کند و در نهایت قهرمان جام خولا شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، او امشب در ورزشگاه گل گهر سوپرمن نساجی بود. تا جایی که در بسیاری از صحنه ها با واکنش های دیدنی خود مانع از گلزنی شاگردان امیر قلعه نویی شد. اوج کار او زمانی بود که نگذاشت ضربه آکروباتیک یونس شاکری تبدیل به گل شود. در صحنه ای دیگر رضا شخاری قصد داشت با یک شوت از راه دور دروازه علیرضا حقیقی را باز کند که انگار قرار نبود امشب دروازه سیرجان باز شود و واکنش تماشایی به این ضربه داشت. چنین صحنه هایی در بازی گل گهر نساجی چندین بار رخ داد.

(عکس از جواد نادری پور)



مجله اخبار فوتبال داخلی