علیرغم تلاش هایش برای ماندن؛ مهاجم پرسپولیس اولین گزینه برای جدایی در نیم فصل!

پاکدل خودش منکر جدایی از پرسپولیس است و در واقع می‌خواهد هر طور شده در پرسپولیس بماند، اما اگر یحیی بخواهد آل کثیر را به تیمش اضافه کند، ناگزیر باید یکی از مهاجمان تیمش را در لیست مازاد قرار دهد. گزینه حامد پاکدل شروع اصلی نیم فصل است. در واقع سرمربی پرسپولیس باید بین پاکدل و آل کثیر بازیکنی را انتخاب کند و به احتمال زیاد گزینه یحیی آل کثیر خواهد بود.

از طرفی عیسی آل کثیر بعد از مصدومیت طولانی مدت و انجام عمل جراحی مدتی است که در تمرینات پرسپولیس حضور دارد و طبق شنیده ها کم کم آماده بازی می شود. پس از جام جهانی و از سرگیری مسابقات قهرمانی، آل کثیر به لیست پرسپولیس اضافه می شود و در صورت نیاز توسط یحیی گل محمدی استفاده می شود.

با اضافه شدن عیسی و حضور مهاجمان مطرحی مانند لوکادیا و دیاباته و عملکرد بسیار خوب این بازیکنان در این فصل، یکی از مهاجمان یعنی عبدی یا پاکدل قرار است پرسپولیس را ترک کند و نیم فصل از این تیم جدا شود. . 2 مهاجمی که اصلا شرایط خوبی ندارند و تا الان در لیگ شانس زیادی برای بازی نداشته اند.

حامد پاکدل مهاجم پرسپولیس دومین فصل حضور خود را در این تیم سپری می کند. پاکدل که از ابتدای خریدش با انتقادات زیادی مواجه شد، در فصل قبل توانست در چند مسابقه گلزنی کند و تا حدودی عملکرد مثبتی از خود به ثبت برساند.

پاکدل بیشتر تمرینات تدارکاتی را به دلیل مصدومیت از دست داده است، تا اینجای کار بیشتر فصل مصدوم بوده و بسیاری از بازی های پرسپولیس را به همین دلیل از دست داده است. مصدومیت های زیاد پاکدل باعث شده خیلی ها با این بازیکن و مصدومیتش شوخی کنند و به نوعی او را مسخره کنند.

عملکرد پاکدل و عبدی آنقدر بد بوده که گل محمدی در بازی هایی که نیاز به گل دارد از آنها استفاده نمی کند و سعی می کند از دیگر بازیکنانش در خط حمله استفاده کند. اگرچه عبدی نیز مانند پاکدل در اکثر بازی های پرسپولیس غایب بود و نیمکت نشین شد، اما با توجه به سن و سال عبدی و امکان درآمدزایی با این بازیکن، کادر فنی و لیدرهای پرسپولیس ترجیح می دهند عبدی را در تیم خود نگه دارند.

اما در همان زمان بسیاری از هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس معتقد بودند که پرسپولیس به مهاجمی نیاز دارد که بیشتر از پاکدل گل بزند. وضعیت حامد در این فصل حتی نسبت به سال قبل هم بدتر شده و این بازیکن بیشتر بازی های این فصل تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

حتی گل محمدی هم چندی پیش در مصاحبه ای ضمن تمجید از عیسی گفت که به نوعی مدیون این بازیکن است و می خواهد به او کمک کند. لازم به ذکر است چندی پیش پاکدل در واکنش به صحبت هایی مبنی بر جدایی اش از پرسپولیس مدعی شد که ماجرای جدایی من از پرسپولیس مزخرف است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال