علی کریمی در انتظار (تصویر)

هافبک ایرانی کایسری اسپور که در این فصل دو بار در هفته های 1 و 3 مقابل بشیکتاش و باشاک شهیر استانبول در ترکیب تیمش قرار گرفت و در بازی دیگر با کارت قرمز و مصدومیت روبرو شد، حالا امیدوار است با این بدشانسی ها در پایان فصل به زمین بازگردد. ممکن است. همراه باشید.

سید مجید حسینی دیگر بازیکن ایرانی تیم کایسری اسپور که در دیدار تدارکاتی مقابل سنگال به میدان رفت نیز به دلیل حضور در اردوی تیم ملی ایران در تمرین روز چهارشنبه باشگاهش غایب بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1845661
اکتبر 07, 1401 در 00:34
15.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

هافبک ایرانی کایسری اسپور تمرینات تخصصی خود را زیر نظر کادر پزشکی این تیم آغاز کرد.

علی کریمی در انتظار (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علی کریمی که به دلیل مصدومیت در 4 هفته اخیر سوپرلیگ ترکیه در لیست تیم کایسری اسپور غایب بوده و در بازی تدارکاتی اخیر این تیم به میدان نرفت، دور از تمرینات گروهی به تمرینات خود ادامه می دهد. در حال بهبودی است.

این بازیکن به دور از تمرینات جمعی کایسری اسپور به صورت انفرادی با کادر پزشکی تیمش تمرین کرده و امیدوار است هر چه زودتر شرایط را فراهم کند تا به هم تیمی هایش بپیوندد و با از سرگیری مسابقات به میدان برود.

علی کریمی که در 7 هفته ابتدایی سوپرلیگ ترکیه دو بازی انجام داد به دلیل مصدومیت شانس دعوت به تیم ملی را از دست داد اما از روز چهارشنبه در تمرینات گروهی تیمش دیده شد.