علی کریمی پس از 4 سال و 7 ماه مقابل انگلیس (عکس)


سرویس خبر شماره: 1855164
02 دسامبر 1401 در 20:28 |
19.2K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

کارلوس کی روش در شرایطی دوباره علی کریمی را به تیم ملی دعوت کرد که بعید به نظر می رسید از این بازیکن در بازی با انگلیس استفاده کند اما تصمیم گرفت با نیمکت نشینی افرادی مانند سعید عزت اللهی از او استفاده کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علی کریمی در شرایطی به تیم ملی ایران مقابل انگلیس پیوست که کارلوس کی روش برای آخرین بار او را در بازی تدارکاتی جام جهانی 2018 روسیه به زمین فرستاد و او را در ترکیب اصلی قرار داد. 11 بازیکن برای بازی با تونس اما در اقدامی غیرمنتظره در اولین بازی جام جهانی 2022 از آن استفاده کرد.

علی کریمی در اولین بازی تیم ملی ایران مقابل انگلیس قرار گرفت و در اوایل نیمه دوم تعویض شد. کارلوس کی روش آخرین بار در آوریل 2017 در بازی پیش فصل مقابل تونس از او استفاده کرد و 56 دقیقه او را در زمین رها کرد. در حدود 4 سال و 7 ماه دوری از ترکیب ایران، او در همان ابتدا به زمین مسابقه مقابل انگلیس فرستاده شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

هافبک سابق استقلال که در بازی برگشت فصل 2020-2021 دو باشگاه مختلف در لیگ ستارگان قطر داشت و برای تیم قطر بازی کرد. در شروع فصل جدید به میادین بازگشت.

علی کریمی پس از یک سال دوری از مسابقات و عقد قرارداد جدید با کایسری اسپور، در اولین بازی فصل جدید سوپرلیگ ترکیه به مصاف بشیکتاش رفت اما به دلیل دریافت دو کارت زرد متوالی از زمین بازی اخراج شد و در همان هفته به تیمش بازگشت. سه بازی او به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد.

هافبک دفاعی تیم ملی ایران پس از مدت ها حضور در این تیم و بازی با انگلیس را دوباره تجربه کرد.

علی کریمی پس از 4 سال و 7 ماه مقابل انگلیس (عکس)

این هافبک 28 ساله پس از مصدومیت در سومین بازی فصل، در 6 بازی متوالی نتوانست برای کایسری اسپور به میدان برود و پس از آن 4 بار در سوپرلیگ ترکیه و دو بار در لیگ به عنوان بازیکن تعویضی مورد استفاده قرار گرفت. و جام حذفی از ابتدا. به میدان رفت و سپس به اردوی تیم ملی پیوست.