عملکرد تیم ملی در دوحه خوب یا بد؟

بازگشت به شرایط ایده آل 4 روز پس از بازی با انگلیس دشوار بود، اما کارلوس کی روش این کار را به خوبی انجام داد. تیمی که مقابل ولز بازی کرد، تیمی متفاوت از انگلیس بود. بازی با خطاهای کم در خط دفاع و حمله کامل، این سبک بازی خطری جدی برای دروازه این تیم اروپایی و در نهایت دو گل ایجاد کرد. اگرچه تیم ملی در اواخر بازی و در وقت های اضافه به گل رسید اما شایسته بود که دروازه ولز را قبل از گل باز کند. ضربه سردار آزمون به تیرک دروازه برخورد کرد. همچنین ضربه فنی علی قلی زاده. در نهایت شوت های روزبه چشمی و رامین رضاییان به ملی پوشان آنچه در این بازی لیاقتش را داشتند داد.


سرویس خبر شماره: 1856700
10 دسامبر 1401 در 1:44 ب.ظ
895 امتیاز خبر

0نقطه نظر

برای کاربران مجله اخبار فوتبال:

البته یکی دو فرصت نقل و انتقالاتی داشتیم. اگر ضربه سامان قدوس در چارچوب بود شاید آرزوی تیم ملی محقق می شد. یا گلوله در سر مهدی طارمی. در نهایت همین یک گل برای پایان دادن به رویای تیم ملی و صعود آمریکا به دور بعدی مسابقات کافی بود. در این دوره از بازی ها تیم های آسیایی تیم های بزرگ را شکست دادند. عربستان با بازی خوب هجومی و غیر دفاعی آرژانتین را شکست داد. ژاپن با همین سبک بازی آلمان را شکست داد و در نهایت استرالیا با سبقت گرفتن از دانمارک راهی دور دوم بازی ها شد.
ایران، جام جهانی 2022 و عملکرد سرمربی.
نظرت راجع به آن چیست؟
نظرات شما فورا ارسال خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

پیروزی 2-0 مقابل ولز باعث شد ایران برای اولین بار در تاریخ فوتبال با تساوی مقابل آمریکا به دور دوم جام جهانی راه یابد. امیدوار بودیم تیم ملی عملکرد بازی با ولز مقابل آمریکا را تکرار کند و با یک بازی پرمخاطره پیروز شود. اما به جز دقایق ابتدایی ملی پوشان وارد لاک دفاعی شدند و پس از چندین حمله بالاخره درب آنها باز شد. حالا این تیم ملی بود که برای صعود به دور بعدی مسابقات به یک گل نیاز داشت. ملی پوشان در نیمه دوم که چاره ای نداشتند از لاک دفاعی بیرون آمدند. پیش بینی اینکه آمریکا دروازه خود را بسته نگه دارد دور از واقعیت نبود زیرا آمریکا در بازی با انگلیس خوب عمل کرد و در بازی با ولز دروازه از روی نقطه پنالتی باز شد.

تیم ملی در ششمین دوره حضور در جام جهانی نتوانست به دور دوم راه یابد.

عملکرد تیم ملی در دوحه خوب یا بد؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی مقابل انگلیس در دوحه و در حضور هواداران پرشور ایرانی شروع ناامیدکننده ای داشت. ملی پوشان ایران که در دو دوره قبل با هدایت کارلوس کیروس شکستی شایسته مقابل آرژانتین و انگلیس را متحمل شدند و مقابل پرتغال به تساوی دست یافتند، این بار 6 بار مقابل انگلیس تسلیم شدند و البته دو گل نیز به ثمر رساندند. باید از وزن این شکست کاسته شود.