عملیات لیونل مسی – بارسلونا وارد فاز جدیدی شد / شمارش معکوس برای انفجار بمب ساعتی!

حالا لیونل مسی وارد تصمیم گیری خواهد شد. در حالی که قهرمان جهان در سال 2022 در برابر پیشنهاد 500 میلیون یورویی باشگاه الهلال عربستان سکوت کرده است، خوان لاپورتا خوشبین است. با این وجود، گام محکم تری از سوی باشگاه بارسلونا به سمت مسی برداشته نشد.

این هفته می تواند مهم باشد زیرا بارسلونا دریافته است که لالیگا به برنامه نقدی درخواست شده توسط کارفرمایش چراغ سبز نشان خواهد داد. بارسلونا از ارائه جزئیات در مورد چگونگی تطبیق با قرارداد احتمالی لئو مسی و پارامترهای دستمزدی که برای حل و فصل پرونده ستاره آرژانتینی اتخاذ خواهد کرد، خجالتی نبود.

تقریباً یک هفته پیش، خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا به صراحت گفت که باشگاه او می تواند با عربستان سعودی یا هر کسی که مسی را بخواهد رقابت کند.

هفته تعیین کننده

این مطالب را در مورد آینده مسی بخوانید:



سرویس اخبار فوتبال خارجی

لیونل مسی دو هفته پیش به پدر و سرمربی خود خورخه هشدار داد که تا پایان قهرمانی فرانسه در مورد آینده خود تصمیم نخواهد گرفت.

اعتراف سران بارسلونا

همه صداها از داخل رختکن بارسلونا همچنان بازگشت یکی از بزرگترین فوتبالیست های تاریخ را تحسین می کنند. آخرین صحبت رابرت لواندوفسکی بود که از سبک بازی لئو تمجید کرد و گفت که رویای پاس هایی را که بین خطوط ارسال می کند، می بیند.

سعودی ها به تازگی سرخیو بوسکتس کاپیتان بارسلونا را وسوسه کرده اند و این بازیکن احتمالا پس از خداحافظی با آبی ها راهی عربستان خواهد شد.

ادواردو رومئو، معاون ورزشی باشگاه، اخیراً گفت که باشگاه باید فروش مشابهی داشته باشد تا با سهامداران شرکت همکاری کند.

طبق این سناریو، چند هفته آینده در روشن شدن آینده لیونل مسی پس از اینکه پدرش 2 هفته پیش از توافق با الهلال خودداری کرد، تعیین کننده خواهد بود. لئو برای اینکه کنار گذاشته نشود، باید در اسرع وقت با اعتماد به نفس و عمل پیش برود، نه با حرف، زیرا در آگوست 2021، زمانی که پس از تعطیلات در ایبیزا برای امضای قرارداد به باشگاه آمد، با ترک بارسلونا به پایان رسید. . در اشک

لیونل مسی و روبرت لواندوفسکی

به مسی زنگ بزن

رافا یوسته، مدیر ورزشی بارسلونا، اولین کسی بود که این بمب را پرتاب کرد که Seawick March در حال مذاکره با اطرافیان اسطوره آرژانتینی برای بازگرداندن او بوده است. پس از جشن قهرمانی بارسلونا در 27 لالیگا در نیوکمپ، یوسته دوباره این موضوع را برجسته کرد و گفت: “من می خواهم او برگردد. این داستان باید به خوبی پایان یابد.”

ژاوی، سرمربی بارسلونا که این تیم را قهرمان لالیگا کرد، در ماه های اخیر با لئو در تماس بوده و حتی از آمادگی تاکتیکی او نیز صحبت کرده است. با این حال، بازگشت مسی که با اراده خودش است، ممکن است او را از درآمد بی سابقه یک میلیونی در تاریخ فوتبال باز دارد.

در بارسلونا پنهان نمی کنند که ماجرای بازگشت لیونل مسی از آنها پیشی گرفته است، در حالی که چیزی به پایان قرارداد فوق ستاره آرژانتینی با پاری سن ژرمن نمانده است. تیمی که هفته آینده با تساوی مقابل استراسبورگ قهرمان می شود.