عنایتی: الان قلعه جدید را فهمیدم و نگران آن هستم

سرمربی با تمجید از عملکرد شاگردانش گفت: تلاش آنها برای کسب رتبه های بالاتر ادامه خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی در خصوص اخراج های اخیر امیر قلعه نویی و ادامه حرص و طمع این مربی باتجربه گفت: امیرخان چشم ماست و این مرد بزرگ را خیلی دوست دارم و الان که مربی شدم تازه می فهمم چه مربیگری. همه چیز در مورد است.” سخت است. من کمی نگران امیرخان هستم و امیدوارم او کمی آرامتر در زمین باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1814376 |
17 مارس 1400 ساعت 17:20 |
27,375 |

6نظرات

انتظارات از من همیشه بالاست

وی درباره شانس قهرمانی در لیگ برتر و رقابت سختی که استقلال و پرسپولیس همچنان در حال پیگیری هستند، گفت: اکنون صحبت از شانس قهرمانی راحت تر شده است. گفتم بیشتر از استقلال و پرسپولیس و سپاهان اما الان رقابت بین دو تیم تهرانی است، البته سپاهان نسبت به سایر تیم ها کاملتر بازی می کند. استقلال اولین شانس قهرمانی است و تمام رکوردهای خیره کننده در اختیار این تیم است و در واقع همه چیز برای قهرمانی این تیم مهیا است.

عنایتی درباره بازی سخت این هفته تیمش مقابل مس رفسنجان با ابزار امیدواری برای ادامه موفقیت تیمش گفت: همه بازی ها سخت است و می دانیم که باید مقابل مس رفسنجان کار کنیم. ساختار تیم مس فوق العاده است. هم در بعد فنی و هم در بعد بازیکن.

سرمربی تیم ملی واکنش جالبی نسبت به بالا رفتن توقعات از او و تیمش داشت و گفت: همیشه انتظارات از من زیاد بوده و همیشه برای رسیدن به اوج تلاش می کنم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هوادار تهرانی در هفته های گذشته نتایج خوبی کسب کرده و در آخرین بازی خود توانست مقابل آلومینیوم اراک به برتری برسد. رضا عنایتی سرمربی این تیم وضعیت خود را اینگونه توضیح می دهد: خدا را شکر توانستیم در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب کنیم و به بالای جدول برسیم. در نیم فصل تجربه نداشتیم اما با جذب چند بازیکن باتجربه در نقل و انتقالات اوضاع بهتر شد. بازیکنان شرایط تیم را درک می کنند و سعی می کنیم این تمایل را حفظ کنیم.