عنایتی: با این وضعیت تصمیم می گیرم!

* امیدوارم تیم را حفظ کنم؟
– شرایط سخت تر از پارسال است. این تیم در اولین فصل فصل فاجعه باری را تجربه می کند. اختلاف ما با تیم سوم انتهایی پنج امتیاز بود و اتفاق تلخی است. آخرین بازی نیم فصل اول و اولین بازی نیم فصل دوم مقابل تیم هایی بود که اگر آنها را شکست نمی دادیم نباید مقابل آنها می باختیم و آنها هم نمی شکستند. در جام حذفی نباید خیلی مانور بدهند، و آنها در آنجا با یک بازیکن بد بازی کردند. دادند که باعث شد در این کمبود بازیکن سه ماه این فرد را نداشته باشیم. اینجا گل و بلبل هست! باید کمی مدیریت تیم حرفه ای به نظر برسید. اینها مشکلات کوچکی نیست. امیدوارم با توجه به صحبت‌هایی که کردیم، ما را از این وضعیت نجات دهند. چون از نظر فنی فکر می کنم بازیکنان در این ده روز یک جهش به جلو داشته اند اما گاهی اوقات اگر بازیکن تمرکز نداشته باشد مربی کاری نمی کند و هر تاکتیکی و دستوری که می دهد فایده ای ندارد. .

* سه بازی سخت با استقلال، پرسپولیس و نفت آبادان؟!
– می بینی، من فالگیر نیستم. من فقط باید کار خودم را جلو ببرم و کار تیمم را بر اساس ظرفیت موجود به جلو ببرم. کار خیلی سخت است. نه فقط آن سه بازی و کل فصل. امیدوارم نسبت به قسمت اول فصل که شرایط خوب نبود پیشرفت کنیم و این یعنی موفقیت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

رضا عنایتی ابراز امیدواری کرد اگر مدیران به وعده های خود عمل کنند، بازیکنان کارهای بزرگی برای مردم مسجد سلیمان انجام دهند.

عنایتی: با این وضعیت تصمیم می گیرم!

رضا عنایتی پس از این دیدار در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. ابتدا سخنان افتتاحیه وی را می خوانید و سپس پرسش های خبرنگاران و پاسخ های عنایتی را در قالب چکیده پرسش و پاسخ مشروح می خوانید. عنایتی سخنان خود را اینگونه آغاز کرد:
فکر می کنم بازی سختی بود. دو نیمه متفاوت داشتیم و نیمه اول کاملا به نفع ما بود و موقعیت های بسیار خوبی روی دروازه تیم پرتلاش پیکان ایجاد کردیم که متاسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.
نیمه دوم را با شوک شروع کردیم که اخراج بازیکنمان بود که مجبور شدیم در لاک دفاعی فرو برویم. فکر می کنم در این نیمه ساختار دفاعی خوبی داشتیم و با توجه به اینکه بیش از چهل دقیقه با 10 بازیکن بازی کردیم، می توانیم به این تیم پاس گل بدهیم. ما تمرکز خود را حفظ می کنیم تا به ایده آل ذهنی خود برسیم و کارهای بزرگی برای هواداران خوبمان در مسجد سلیمان انجام می دهیم که نیازمند جهاد استانی است. در این ده روزی که من تیم را تحویل گرفتم فقط مدیر عامل به دنبال کار بوده و نمی توان در این مسیر حرکت کرد و اگر معتقد باشم بحث هایی که انجام داده ایم خیلی طولانی است نمی توانم به این تیم کمک کنید اگر به این سمت برویم این اتفاق نمی افتد. قرار شد پولی به بچه ها بدهیم تا در شرایط روحی و روانی خوب پیشرفت کنند. بچه ها بازی خود را انجام داده اند و باشگاه باید کار خود را انجام دهد. در چند روز آینده تصمیم خواهم گرفت. تیم رو به جلو حرکت می کند، اما ما باید تلاش خود را مضاعف کنیم. کارمندان دولت باید سر کار بیایند تا اتفاقات خوبی بیفتد.

* داوری؟
– قرار نیست تیم ها از نظر امتیازی و امکانات کمی ضعیف تر باشند… درست است که صحنه خطرناکی روی دروازه ها نبود اما همین سوت ها در خط هافبک که برای آنها زده می شد و نه برای ما باعث شد. یکسری شرایط توقع من از آقای رحیمی مقدم خیلی بیشتر بود چون ایشان یکی از داوران خوب ما بودند. امیدوارم داوران نگاه ویژه ای به ما داشته باشند. نه اینکه به ما حق داشتن یک تیم را بدهند، فقط برای اینکه حق ما ضایع نشود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در دومین تجربه حضور عنایتی روی نیمکت مقابل پیکان در کرج به تساوی رسید تا با سرمربی سابق هوادار دشت دومین امتیاز متوالی را کسب کند.


سرویس خبر شماره: 1868230
13 فوریه 1401 در 6:01 ب.ظ
31.9 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

من روی چند تاکتیک کوچک کار کردم

* دو کلین شیت بدترین خط دفاعی؟ نقل و انتقالات؟
– لیست ما جا دارد، اما بازیکن پیدا نمی شود. در نیم فصل، نمی توان انتخاب های زیادی برای جذب بازیکن داشت و این کار را برای ما سخت می کند. به خصوص تیمی که 30 گل زده است. آنها هم برای ما بازی کردند و بازیکن جدیدی نداشتیم و فقط یک تغییر سیستم جزئی داشتیم. دوستمان رضا یزدان هم دیروز مجروح شد. چون در تیم هایشان بازی نکرده اند، برای خودنمایی می آیند، کمی فشار می آورند و مصدوم می شوند. فرصت ورزش نداشتیم. اگر جام جهانی 50 روز مانده بود و فاصله داشت، فرصت خوبی برای از سرگیری مجدد بود. از زمانی که وارد شدیم از نظر روحی و روانی کار کردیم و تاکتیک های کوچکی داشتیم، اما انصافاً این بازیکنان تجهیزات را خیلی خوب گرفتند و گل نزدیم، اما باید کار را به خوبی تمام کنیم زیرا همه مسابقات قرار نیست. برابر باشد