عنایتی: با 3-4 بازیکن تیم جدیدم بازی کردم!

وی در ادامه تصریح کرد: تعادل تیم نفت به هم ریخته است و باید فکری برای آن کرد. در این دوران کم نقل و انتقالات باید با مدیریت صحبت کرد و دید چه کار می شود کرد. انشاءالله ما به خوشی ماموریت خود را به پایان خواهیم رساند. می دانم تنها دلخوشی اهالی مسجد سلیمان همین تیم است و با حساسیت خاصی کار را دنبال می کنند. قول می دهم تمام تلاشم را برای بهتر شدن تیم انجام دهم. اما آنها بهتر از من شرایط تیم را می دانند.


سرویس خبر شماره: 1866387
03 فوریه 1401 @ 16:44 |
3.5 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

این تیم اصلا متعادل نیست

سرمربی جدید نفت مسجد سلیمان درباره شرایط تیمش گفت: به بازیکنان هم گفتم هر چه باید از دست می دادند را از دست دادند و به چیزهای خوبی نرسیدند. با توجه به پتانسیلی که در تیم و بازیکنان دیدم، می توانیم کارهایی انجام دهیم. امیدوارم بتوانیم در 2-3 روز آینده بازیکن جذب کنیم و با شرایط بهتر وارد شویم. وقتی لیست بازیکنان را دیدم تعجب کردم. دوستان قدیمی ما باید آینده را پیش بینی می کردند. در یک پست 10 بازیکن داریم، در یک پست بازیکن نداریم و در پست دیگر شاید یک بازیکن. ما تلاش خواهیم کرد تا وضعیت را حل کنیم.

عنایتی ادامه داد: دوستان ما در مدیریت قول بهبود شرایط مالی را دادند. من واقعا قراردادم را به صورت رسمی امضا نکرده ام و اینجا هستم. امیدوارم بتونم کمک کنم

1722290

عنایتی همچنین درباره خواسته های خود گفت: در شأن یک تیم لیگ برتری نیست که حداقل ها را رعایت نکند. من از مدیریت یک سری ابزار و امکاناتی که باید در اختیارشان بگذارند خواستم. قول دادند که این کار را بکنند. فوتبال با سرعت بالا به سمت تکنولوژی می رود و اگر می خواهیم پیشرفت کنیم باید جلو برویم. نفت تا هفته هفتم نتایج خوبی کسب می کند، سپس در چرخه باخت قرار می گیرد. دگرگونی وحشتناکی رخ می دهد، با نتایج وحشتناک تر، و تبدیل به یک عادت می شود که باید اصلاح شود.

1790454

سرمربی جدید نفت مسجد سلیمان در حاشیه معارفه خود گفت وگویی مفصل با خبرنگاران انجام داد.

عنایتی: با 3-4 بازیکن تیم جدیدم بازی کردم!

سرمربی نفت درباره درگیری با هواداران گفت: فکر نمی کنم روی نیمکت بنشینم و با توجه به شرایط موجود روی سکو خواهم بود. هوادار تیم بسیار خوبی است و از لیگ یک با هم بازی می کنند و به هارمونی خوبی رسیده اند. سال گذشته در اولین سال حضورمان در لیگ برتر به رتبه بسیار خوبی دست یافتیم که فکر نمی کنم کسی بتواند آن را تکرار کند، بازی بسیار سختی داریم.



مجله اخبار فوتبال داخلی وی درباره بازگشت عقیل کعبی به نفت گفت: از زمانی که با هم بازی کردیم عقیل را می شناسم. الحمدالله 3-4 بازیکن نفت همبازی من بوده اند. از او خواستیم به تیم برگردد و با قدرت کمک کند. دغدغه کل تیم مالی است و قول پرداخت آن را از مدیریت دادم. این را هم بگویم که هیچ بازیکنی ما را ترک نخواهد کرد. در حال حاضر 15 بازیکن داریم و هیچ بازیکنی جدا نیست. سعی می کنیم فضای دوستانه ای در تیم ایجاد کنیم. بازیکنان دغدغه مالی دارند اما همه چیز باید به طور مساوی بین بازیکنان و مدیریت انجام شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا عنایتی در مراسم معارفه خود به عنوان سرمربی نفت مسجد سلیمان در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: پس از حدود 1.5 ماه مذاکره و بحث با مدیران باشگاه به این نتیجه رسیده ایم. که شاید بتوانیم به شما کمک کنیم من واقعاً از شرایط سخت اینجا آگاه هستم و دوست دارم در یک تعطیلات 50 روزه این اتفاق بیفتد. اما ما آن را به فال نیک می گیریم. من واقعاً در مورد روغن تجزیه و تحلیل زیادی انجام دادم. او بازیکنان باکیفیتی دارد. اما متعادل نیست و کمی آزاردهنده است. در برخی از پیام ها ناهماهنگی هایی داریم. ما 6-7 بازیکن در یک پست داریم و هیچ بازیکنی در یک پست نداریم.