عنایتی: در نیم فصل دوم فقط مقابل تیمی با کلاس شکست خوردیم

* هدفت از پست هوادار آخر این فصل چیست؟
عنایی: از همان ابتدا که شروع به کار کردیم، در جلسه ای که با مدیران داشتیم و طبق برنامه ریزی که انجام دادیم، بقا در لیگ برتر اولویت اول ما بود. آرزوی ما این بود که بتوانیم سهمیه هواداران لیگ برتر را حفظ کنیم و اگر شانس آوردیم و ماندیم با برنامه ریزی بهتر و شرایط بهتر برنامه ریزی خوبی برای سال های آینده داشته باشیم. ثبات بسیار مهم است و ما امسال سعی کردیم هواداران را به ثبات برسانیم. اگر در خدمت هواداران بودیم، برنامه ریزی می کردیم.

* به رده های بالاتر و نیمه اول جدول فکر می کنید؟
عنایتی: ما 100 درصد فکر می کنیم. مسئله فقط بقا نیست. اکنون می توانیم در جدول تک رقمی باشیم و شرایط خوبی داشته باشیم، برای این جایگاه سخت کار می کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* گل های کمی در لیگ می زنید و جزو تیم هایی هستید که خط دفاعی خوبی دارند، اما در خط حمله خود احساس ضعف می کنید و گل های کمی می خورید، اما در آخرین بازی های دوستانه برعکس این اتفاق افتاده است. خوب گل زدی و گل های زیادی خوردی.
عنایتی: دقیقا. ما کمی سیستم خود را تغییر دادیم، بازیکنان را برای تست حرکت دادیم و به همین دلیل بازی های گل خورده گل خورده و خورده شد، اما معتقدم ساختار دفاعی یا هجومی یک تیم باید خوب باشد. من معتقد نیستم وقتی تیم گل نمی زند فقط خط حمله مقصر است اما ساختار هجومی سخت است. تفکر دفاعی ما بسیار خوب است. این مشکلی بود که در لیگ 1 داشتیم، اما خوشبختانه توانستیم آن را حل کنیم. امیدوارم بتوانیم کار را با تفکر هجومی انجام دهیم و بازی های خوبی داشته باشیم. علامت گذاری کنید و علامت گذاری نکنید.

* بازی دوستانه دیشب با استقلال چطور بود؟
عنایتی: روز قبل با پیکان سنگین بازی کردیم و سعی کردیم تیم بسازیم. پانزده نفر را برای بازی با پیکان فرستادیم و پانزده نفر را برای بازی مستقل نگه داشتیم. بازی سختی بود، اما برای من بسیار خوب و با ارزش بود که جوانان ما توانستند نمره قبولی بگیرند. امیدوارم با همین شرایط پیشرفت کنند. می دانیم که استقلال شرایط بسیار خوبی دارد و با اختلاف امتیاز خوب در جدول رده بندی قرار دارد. ما با یک تیم بزرگ بازی کردیم و اعتماد به نفس خود را افزایش دادیم و برای بازی های آینده آماده شدیم.

* بازی رسمی بعدی شما با فولاد. در اصفهان با یک گل این تیم را شکست دادی. نظر شما در مورد شرایط این بازی چیست؟
عنایتی: ذوب آهن از نیم فصل به طور کامل تغییر کرده و تغییرات زیادی را پشت سر گذاشته و نتایج قابل قبولی کسب کرده است. می دانیم بازی سختی مقابل این تیم با شخصیتی که نایب قهرمان آسیاست، خواهیم داشت. ما تمام تلاش خود را برای موفقیت انجام می دهیم، آنالیز خوبی از این تیم داریم و نقاط ضعف و قوت آنها را می شناسیم. انشاالله بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و با توجه به اینکه بازی خانگی است می توانیم با دست پر از زمین خارج شویم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هوادار تهرانی یکی از سرسخت ترین تیم های نیم فصل دوم بود که توانست امتیازات خوبی را کسب کند. تیمی که در ابتدای فصل به عنوان گزینه سقوط به شمار می رفت، حالا برای رسیدن به نیمه بالای جدول تلاش می کند.

* از بازی های دوستانه اخیری که با مس، پیکان و استقلال داشتید صحبت کنید.
عنایتی: با توجه به تعطیلی لیگ، بازی های تدارکاتی خوبی انجام دادیم تا بچه ها از شرایط بازی محروم نشوند و فکر می کنم به آنچه می خواستیم رسیدیم. همه بازیکنان بازی کردند و این برای من موفقیت بزرگی بود که توانستیم در هر سه بازی از بازیکنان جوان امیدوار استفاده کنیم و آن جوانان نمره پاس گرفتند. خیلی خوب جواب دادند و از این نظر خیلی راضی هستم. ما وزنه می زنیم و با تیم های خوب بازی می کنیم و برای شش بازی باقی مانده مقابل حریفان سرسخت آماده می شویم. انشاالله با تلاش بچه ها از پس این شش بازی بربیاییم و رتبه خوبی در جدول داشته باشیم.

* برای فصل بعد برنامه ای داری؟ آیا در تیم هواداران می مانید؟
عنایتی: قرارداد من با کانون هواداران یک ساله است و صحبتی در مورد ماندن و رفتن نداشتیم. ما در حال حاضر به این موضوع فکر نمی کنیم. شش مسابقه داریم، من به این تیم وابسته هستم و برای موفقیت آن تلاش می کنم، باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می افتد.

رضا عنایتی می گوید به رتبه تک رقمی بین هواداران فکر می کند و شاگردانش فقط در نیم فصل به استقلال که سرآمد و درجه یک است شکست خوردند.

* در نیم فصل دوم فقط مقابل استقلال شکست خوردی اما شب گذشته در بازی دوستانه استقلال را متوقف کردی.
عنایتی: بازی رسمی با استقلال در شرایط بسیار خاصی برای ما رقم خورد. بازی ما چندین بار لغو شد و تاریخ عوض شد و همه برنامه هایمان به هم خورد و بعد از این مسابقه به تعطیلات رفتیم، هرچند این مسابقه باید قبل از تعطیلات می بود، اما این اتفاق افتاد. ما بازی را به تیمی با کلاسی واگذار کردیم که در لیگ شکست نخورده است، اما به عقب بر نمی گردیم و نمی توانیم صبر کنیم.


سرویس خبر شماره: 1822119 |
10 ارديبهشت 1401 ساعت 14:54 |
5,423 امتیاز خبر|

2نظرات

شرایط فولاد کاملاً تغییر کرده است.

رضا عنایتی در گفتگویی با خبرنگار ما درباره شرایط این تیم، چشم انداز و اهداف آنها و بازی شب گذشته با استقلال صحبت کرد که در این گفت و گو می خوانید:

* برخلاف دیدار رسمی قبلی با استقلال که جنجالی بود، این دیدار بسیار گرم و صمیمی بود.
عنایتی: ما هیچ جنجالی نداشتیم. صحبت هایی که گاهی در یک سری بازی ها پیش می آید ممکن است به خاطر داوری باشد، اما بازی همانطور که از نامش پیداست دوستانه است و مربیان سعی می کنند ایده هایی را ارائه دهند که می خواهند در بازی رسمی از آنها استفاده کنند. همیشه آرزوی موفقیت استقلال را داشتیم. استقلال تیم بسیار خوبی با شخصیت بزرگ و بازیکنان بین المللی بزرگی است و با توجه به نتایج شکست ناپذیری که در لیگ کسب کرده است، تیمی با شخصیت بزرگ است. من همیشه گفته ام که به استقلال معتقدم و همیشه آرزوی موفقیت این تیم را دارم و برای این تیم و کادرش آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم آنها در پایان فصل به قهرمانی برسند.